ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

غیرت آموزی ترکها و تعریف جامع و مانع از جهان اسلام در چشم مسلمین

فریبا حاجی زاده

یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 11:48 PM
آقای اوجال
قبلا هم عرض کردم که مسلمانان از درگیر شدن به بازیهای سیاسی، نتیجه ای جز سردرگم شدن و هدر رفتن توان و انگیزه و امیدها و باورها ندارد.
مسلمانان از آن جهت بی غیرت اند که مسائلی چون اندیشیدن، ایمان، وظایف انسانی، متحول شدن، بازنگری در شیوه زندگی و...مفهومی ندارد! بی غیرتند چون نسبت به اوضاع و احوال انسانهای مظلوم بی اعتنا هستند و ذره ای تکانشان نمی دهد، آقای اوجال نگاهی به دور و برتان بکنید، زندگی مردم خلاصه شده است در خوردن و خریدن و خوابیدن و...دغدغه ملت ما و سایر ملتها نیازها و آرزوهای شخصی است، کسی در پی وظایفی که خداوند در قرآن تکلیف کرده نیست.
سالهاست کتابهای استاد در اختیار مردم است و یا مستند تختگاه هیچکس، مردم یا تمایلی به دیدن ندارند یا اگر ببینند ککشان نمی گزد، بگزد هم موقتی هست، چون فردایش باز روزمرگیها را انتخاب میکند... متحول شدن در حوصله شان نمی گنجد! آنها را چه به تحول! از فرط تنبلی هزار مسئله دلخوش کنک دیگر برای خود می تراشند! این بی غیرتی نیست!؟ بماند مسئله جهاد که حتی به مخیله شان خطور نمیکند، اصلا تعریف شده نیست! چه رسد به اینکه بخواهند عملا جهاد کنند، چه جهاد فکری و چه جهاد عقیدتی... بی غیرتند چون  تنها خود را  میبینند و به خود اهمیت می دهند و خبر ندارند با این خودبینی به خود در عرصه جهانی ضربه زده اند.
اینک تاثیر یک مسلمان در خصوص تحول و بهبود شرایط مسلمین چه تفاوتی با یک مشرک بی اعتنا به مسائل اطرافش دارد!؟
مردم همچون گوسفند سر به زیر و مسخ شده فقط دنباله روی می کنند و حتی زحمت شناختن بزی که دنبالش هستند را به خود نمی دهند، همین عدم آگاهی است که باعث می شود انرژی و انگیزه و باورهای ملتی در یک فرآیند کشکی به نام جنبش سبز تباه شود!
و ....
 
 
 
 
سیروس
دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 01:11 AM
والا تا اونجایی که ما دیدیم تنها تعبیری که بکار رفته بود این بود که مسلمانان غیرت ندارند! اصلا صحبت از فارس و ترک و مردم فلان و بهمان کشور نبود!

نمی دونم کدوم احمقی اول بار این تعبیر قومی یا کشوری را مراد کرد و جنجال راه انداخت. هر کس هست والا غیرتا یه بار بره مطلب اصلی رو بخونه تا بفهمه جریان چی بود! بعد هم دیگه این جنجال احمقانه را کش ندهد!  
 
 
 
 
 
مجتبی غفوری
دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 01:19 AM
خانم حاجی زاده  ذکر این نکته نیز ضروری است که  آیا تا کنون از خود سوال کرده ایم ، این اسرائیل چرا با وجودی که از همه طرف توسط کشورهای اسلامی محاصره شده است ولی هنوز امنیت دارد  و به خود اجازه میدهد مانند حیوان با مسلمانان فلسطین رفتار  کند ؟!!!
جواب این سوال را بنده از درون سلسله مقالات استاد یافته ام ، این بظاهر جهان اسلام یک جایش می لنگد ...
فکر می کنید اگر کوچکترین تعدی به یکی از کشورهای اروپایی شود سایر کشورهای اروپایی چه می کنند ؟  
 
 
 
 
 
یکی
دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 01:25 AM
آقا مجتبی عزیز .

خیالت راحت باشه دنیای اسلامی وجود نداره و این عبارت فقط یه اصطلاح سیاسی فرهنگیه که یهود بین الملل مد کرده .
اسلام و مسلمونی تو درون و روح تک تک آدمهاییه که اسلام را برای آنچه که هست تو وجودشون عمیقا" پذیرفته اند نه اینکه متظاهرا" مرتب برای نمایش در بوق و کرنای شخصی و محله ای و استانی و کشوری و جهانی هاوار کنن که : آهای مردم منم مسلمونم ! چیزی که الان همه جا برای نون چرب و چیله خوردن  مد عوام و خواص شده است .  
 
 
 
 
 
آمون : این بحث سلسله وار ... : 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد