ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کلاسهای آموزش غیرت به ترکها و آذربایجان برای مبارزه با اسرائیل

فریبا حاجی زاده

شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 5:02 PM
آقای غفوری
برای من جای سئوال است که چگونه از گفتگوی در گرفته در خصوص سوریه، قوم گرایی (چه ترک، چه عرب) را استنباط کرده اید!!؟
لااقل برای من مسلم است که آن حسایت نژادی که تصور کرده اید،بروز نکرده و نخواهد کرد، پس اگر در قول خودتان مبنی بر برچیدین مباحث قوم گرایانه صادق هستید از ادامه و تکرار مکرر کامنتهای حساسیت زا خودداری فرمایید چون هیچ حساسیت نژادی و عکس العملی که بتوانید با توسل به آن تحلیل های کسانی که در توافق با شما نبست را به پای تعلقات قومی آنان بنویسید و تحلیل های خودتان را به کرسی حقانیت بنشانید، مشاهده نخواهید کرد.
متاسفانه شما خلط مبحث فرموده اید و این مسئله سبب شده است تا شما برداشت واقع را از آرا و نظرات دوستان نداشته باشید و به کنه منظور آنان پی نبرید. ضمن اینکه تعلق خاطر شدید شما نسبت به مسائل و اشخاصی که خود بهتر می دانید، بینش شما را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده قضاوتهای یک جانبه ای داشته باشید و مسائل را از یک زاویه نگریسته و تحلیل کنید.
موضوع مسلم این است که مواضع هیچ کدام از کشورهای درگیر با موضوع سوریه مواضع اعتقادی نبوده بلکه یکسره سیاسی هست و تا زمانی که کشورهای اسلامی از موضع اعتقاد به مسائل مسلمین نگاه نکنند اتحاد اسلامی محقق نخواهد شد، مواضع سیاسی  مبتنی بر مصالح و منافع ملی چیزی جز تفرقه و ریاکاری در پی ندارد و باعث می شود که در شرایط مشابه مواضع متناقض اتخاذ شود. همچون مواضع متناقض ایران در خصوص سرنوشت مسلمانان خاورمیانه و خارج از خاورمیانه.
آنچه که موجب بروز بدبینی در دوستان این وبلاگ در خصوص موضع ایران شده، ناشی از همین مواضع متناقض است و نه قوم پرستی که دخلی به این بحث ندارد.
مجددا تاکید میکنم آن موضع سیاسی که امروز در مقابل یهودیان قرار دارد ممکن است در مکان یا زمانی دیگر بصورت موافق یهود، تغییر جهت دهد، بنابراین چنین موضعی پایه ای اسلامی با اثری بنیادین و پایدار ندارد. ما برای داشتن وحدت کلام و قرار گرفتن در جبهه واحد نیازمندیم تا مواضع مان اعتقادی باشد نه سیاسی یا ناسیونالیستی و...
ضمنا آقای غفوری اگر قبول کنیم جبهه بشار اسد جبهه مقاومت است، این مقاومت بدون حمایت مردمش قادر نیست هیچ خراشی بر پیکره یهود وارد کند و بزودی خواهد شکست.
--------------------------------
با توجه به کامنت اخیرتان دوستانه عرض میکنم که شما الگوی یک مبارز و یک بنیان اندیش هستید و بنابراین ادبیات شما نیز باید در شان شما و شایسته یک الگوی بنیان اندیشی باشد.
امیدوارم این کامنت، احترام و رفاقتی که بین ما وجود دارد را تحت تاثیر قرار ندهد، چون  کسی که وارد میدان حق و مبارزه می شود بایستی تعارفات و رفیق بازی و مقولاتی از این دست را کنار بگذارد.
با تشکر
 
 
 
فریبا حاجی زاده
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 5:13 PM
ضمنا با آن بخش از کلامتان که مردم ترکیه و آذربایجان را  بی غیرت خواندید موافقم، چون هیچ توجیهی از زشتی بی اعتنایی مردمان آن دو کشور نسبت به مواضع سیاسی جهود خواهانه حاکمان کشورشان نخواهد کاست.
امیدوارم روزی بیدار شوند و تا این حد نسبت به وضعیت مسلمانان بی تفاوت نباشند.
 
 
 
 
 
مجتبی غفوری
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 8:36 PM
خانم حاجی زاده از تذکری که دادید ممنونم.  
 
 
 
مجتبی غفوری
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 8:40 PM
خانم حاجی زاده از تذکری که دادید ممنونم.

در یکی از کامنت ها حمایت ترکیه از شورشیان تقدیس شده بود.  
 
 
 
 
فریبا حاجی زاده
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:17 PM
آقای غفوری من هم از شما ممنونم
برادر عزیزم از نظر من تا زمانی که مسلمانان وارد بازیهای سیاسی شوند اتحاد محقق نخواهد شد، تمام این بازیها برای هرز بردن انرژی مسلمین و چرخاندن ایشان به دور سرشان و ایجاد سردرگمی و اختلاف و جناح بندی و تفرقه و... است، وقت آن رسیده تا حداقل امثال ما که ادعای بیداری و پی بردن به حقایق در پس پرده دارد بینش مان را عمیق تر کنیم و نگاهی ماورای سیاسی به مسائل داشته باشم و فریب این جناح بندی های سیاسی حاکمان را نخوریم و وارد  جبهه ی باطل آنان نگردیم چرا که مسلمانان به اندازه کافی از این بازیهای سیاسی و مهره های رنگارنگ یهود و حاکمان هزار چهره و جنگها و انقلاب های بی سرانجام لطمه خورده اند.
بیداری اسلامی زمانی محقق خواهد شده که مسلمانان قرآن را بازخوانی کنند، چهره یهود و دسیسه هایش را به وضوح بشناسند و باور کنند، زمانی که نژادپرستی خانه کرده در دل و ذهن مسلمین رخت بربنند، زمانی که همگی معتقد به یک دین واحد بدون حاشیه و فرقه باشیم، زمانی که باور کنیم نیازی به صنعت و تکنولوژی و علوم و دارو و پول و ارز و زرق و برق... مشرکین نداریم و...اگر روزی اینها محقق شد ما برای بیداری اسلامی جشن خواهیم گرفت و تا پیش از بیداری اسلامی حقیقی، ما در گمراهی انقلاب می کنیم و در گمراهی می جنگیم و  مقاومت می کنیم و در گمراهی حرکت میکنیم و در نهایت به خانه اول باز خواهیم گشت و دشمنان هم بر مسند امن خود تکیه خواهند زد و سناریوهای جدید خواهند نوشت.
 
 
 
 
 
 
یکی
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:46 PM
جناب مجتبی خان گل و بقیه دوستان.

یه جوری مردم دیگر ممالک را به بی غیرتی متهم میکنید انگاری تنها مردم سابقا" یهودی ایران مسلمان واقعی تشریف دارند اونهم بخاطر اینکه یه حکومت متظاهر به اسلام داره که سازمانا" و برای اهداف تبلیغاتی البته با مجوز اورشلیم مردم را به هر نیرنگی شده میاره توی خیابونها تا لفظا" داد و بیداد کنن که مثلا" : آی مرگ بر اسرائیل !!! و بعدشم بزنن بچاک بچپن تو خونه هاشون و به مردم فلسطین و سوریه و بقیه بد بخت بیچاره ها بخندن!  
 
 
 
 
 
 
مجتبی غفوری
یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 01:29 AM
لطف کنید کامنت جناب صادق را پیدا کنید و بخوانید.  
 
 
 
 
 
 
ویلان
یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 07:48 AM
سرکار خانم حاجی زاده
از نوشته پراحساس و شعار های زیبایتان محظوظ شدم.برای اینکه عملا هم بتوانید به مردم بی غیرت ترک یاد بدهید که روش براه آوردن دولتهای وابسته به یهود چگونه است خواهش می کنم به همراه برادران غیرتمندتان روزی را تعیین کنید که به مجلس شورای اسلامی بروید و از آنها بخواهید نمایندگان مشرک مسیحی و یهودی و کافران زرتشتی را از صحنه مجلس شورای اسلامی!! اخراج کنند و از دولت بخواهید از عضویت سازمان مللی که اسرائیل را به عنوان یک کشور می شناسد استعفا دهد و سفارت خودش را در کشورهای دارای روابط با اسرائیل ببندد. شما با این عمل هم به شعارهایتان جامه عمل می پوشانید و هم همه بی غیرتان دنیا یاد می گیرند با دولتهای سرتا پا مسلح وابسته به صهیونیسم بین الملل چگونه برخورد کنند که داغ بی غیرتی از رویشان برداشته شود.
موفق باشید  
 
 
 
 
فریبا حاجی زاده
یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 10:40 AM
جناب ویلان به یاد ندارم در کامنتهایم  مسائلی  که شما عنوان کرده اید را تایید کرده باشم!
اگر استدلال و منطق سرتان می شود باید عرض کنم عملکرد حکومت ایران نمی تواند توجیهی بر دوستی و حمایتهای حکومت ترکیه وبی اعتنایی ملت آن کشور با سیاستهایی از این دست باشد.
و اگر تعصبات اجازه داد تا کامنت مرا درست بخوانید خواهید فهمید که روی سخن من به تمامی مسلمین است و تلویحا شامل مسائلی که فرمودید هم می شود.
ضمنا بقول مهدی این نامی که برگزیده اید بسیار برازنده شماست و البته ما آشوبگران ناآشنایی امثال شما را خوب می شناسیم که با چه نیاتی وادر این وبلاگ می شوند.
 
 
 
 
 
فریبا حاجی زاده
یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 10:52 AM
آقای غفوری عزیز
انصاف نیست واکنش های افراد بی نام و نشانی چون یکی و ویلان و ...را به پای ترک زبانان شناخته شده این جمع بنویسید. هیچ کدام از ترک زبانان نام آشنای این محفل چون آقای اوجال و مهدی مهدی و موومان و خود بنده و سایر دوستان حساسیت نژاد مورد نظر شما را نداریم.
 
 
 
 
 
 
آمون : در این شوخی مفصل، احتمالا منطور تنها آدم جدی آقای غفوری از کامنت صادق خان، این مطلب باشد: 
 
 
 به نشانی:
 
 
و قبل از آن: 
 
 
و نیز: 
 
 
است و بیشتر.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد