ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سیده خانم سادات یهودی لاوی خادم قرآن و ائمه اطهار اسلام به IRIB

جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 9:51 PM
http://old.sunni-news.net/?p=1534

 

 

 

 

 

جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 10:06 PM
http://alef.ir/vdcenn8zfjh8pxi.b9bj.html?165357
پاسخ:
این ها همه بدل کاری در برابر یادداشت های جاری است. بعد از ظهر هم حاضرینی در شبکه اول از زندگی نامه و نقش میرزای شیرازی در جنبش تنباکو می گفتند.

 

 

 

 

 

آمون : دوم اینکه مطلب قبلا هم در یادداشت دیگری اشاره شده بود به آدرس: 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/06/09/post-2601/

 

که برادران زحمتکش صداوسیمای جمهوری اسلامی، برای خدمت به کتاب مقدس قرآن، دست به دامان گبر و ترسا شده و یک زن یهودی را در برنامه آبی آسمان از شبکه پنج تهران، سر سفره های افطار مومنین این کشور اسلامی آورده اند که احتمالا از سر قحطی روحانی طلبه دینی در این آب و خاک بوده است حتی موبایل بابای من را هم نداشته اند!

و اول هم اینکه لینک اول، مربوط به ذکر یک مورد از مناقب و فداکاری های امام جمعه تویسرکان بود که چون فیلتر است، همین جا درج می شود: 

 

 

سنی نیوز:ملت عزیز و همیشه در صحنه ی ایران، من نیز صحنه را دیدم و باید عرض کنم که صحنه به هیچ وجه ساختگی نبود اما این اقدام بنده به هیچ وجه عمل زنای محصنه محسوب نمی شود زیرا آن خانم در آن لحظه قانونا و شرعا همسر بنده بود.
زنی که شما در صحنه مشاهده کردید، فاطمه رجب زاده نام دارد که هم اکنون همسر قانونی و شرعی آقای غلامعلی الهه زاده می باشد که این آقا از کارمندان دفتر من هستند.

مدتی پیش آقای الهه زاده بر اثر موضوعی از دست خانم رجب زاده خشمگین می شود و در هنگام خشم همسر خویش را سه طلاقه می کند اما پس از این که خشمش فروکش می کند از کرده ی خویش پشیمان می شود و بار دیگر از خانم رجب زاده تقاضای ازدواج می نماید.

بر اساس قوانین شرعی شخصی که همسر خویش را سه طلاقه کرده دیگر نمی تواند با وی ازدواج کند مگر این که کس دیگری با وی ازدواج نموده و سپس وی را طلاق دهد که در اصطلاح فقهی به این شخصص محلل گفته می شود یعنی کسی که حلال مشکلات است.

این زوج برای برطرف کردن مشکل شان به نزد من آمدند و از من خواهش کردند که به عنوان محلل این معضل آن ها را حل بنمایم، از آن جا که بنده همواره زندگی ام را وقف خدمت به مردم و حل کردن مشکلات شان نموده ام نتوانستم از قبول درخواست آن ها سر باز زنم.

این شد که بنده خانم رجب زاده راعقد نمودم و برای اینکه کارم جنبه ی ریا پیدا نکند قبلش همسرم را به خانه ی مادرش فرستادم تا کسی پی به این فداکاری من نبرد زیرا من دوست ندارم کسی از کارهای خیری که برای مردم انجام می دهم باخبر شود.

صحنه ای که شما عزیزان مشاهده نمودید در حقیقت در طی همان دو ساعتی اتفاق افتاده که خانم رجب زاده همسر قانونی و شرعی من بودند و من هیچ گناهی را مرتکب نشده ام.

من مایل نبودم مردم پی به محلل بودن من ببرند اما حال که ناگزیر همه دانسته اند در همین جا اعلام می کنم که به صورت خالصانه در خدمت مردم همیشه در صحنه ی ایران هستم و هر کس که نظیر مشکل این زوج را داشته باشد می تواند روی من حساب کند.

والسلام علیکم و الرحمة الله و برکاته


حاج حسن گلستانی، امام جمعه تویسرکان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد