ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

غده سرطانی اسرائیل در خاورمیانه و مقاومت اسلامی سوریه در مبارزه

اون یکی

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 9:36 PM
جناب آقای پورپیرار
بنده که مانند اون نوچه گیج ومنگ ات (مجتبی جون را می گم)که دنبال شکستن تقار ی است تا جهان به کام کاسه لیس    اش بشه نیستم که همدردی یک طرفه کنه و این همه در به دری ورنج مردم عادی را نبینه و به دنبال دوختن کلاهی از این نمد باشه.به عنوان یک بنیان اندیش به ایشان تذکر دادم که بنیان اندیش نباید دنبال رو باشد باید بتواند حقیقت را بگوید حد اقل این چیزی است که بنده از شما آموخته ام واموخته ام کهحقیقت هر قدر هم ضرر وزیان داشته باشد به بیشترین وسود آورترین مصلحت نفروشمش.آیا واقعیت را نگفتم که پیوند ما با بشار اسد یک پیوند استراتژیک است نه یک پیوند عقیدتی .ایشان هیچگاه یک مسلمان نیست او جنایت کاری است که مطالبات به حق مردمش را با اسلحه پاسخ داده وتظاهرات آرام مردم را با گلوله جواب داد وخود را به راه یک طرفه وبی بازگشتی انداخت که نفرت هر آزاده ای را بر انگیخته.
در ضمن خبر آورنده پاسخ داد بشار آن همه موشک وجنگنده و تانک وتوپ را از کدامین رهبر مدینه فاضله مسلمانان گرفته که چون شمشیر امام زمان فقط نا مسلمانان را از دم تیغ گذرانده.
پاسخ:
آقای اون یکی. در منطقه شرق میانه و به برداشتی،  در جهان کنونی، حتی اگر بشار اسد را دیوی مطابق توصیفات شما بشناسیم، باز هم بیم ابتلا به سرطانی نابود کننده تر از اسراییل وجود ندارد. خشم بی کنترل اسراییل، که تابشی از آن در سخنان شما هم منعکس است، نشان می دهد که ناتوانی یهود در حذف یکی از قدرت های خط اول جبهه مقاومت در برابر اسراییل تا چه میزان شعله ور شده است.    
 
 
 
آمون : چقدر از این متلکهای زیر جلی خوشم میاد! اصلا نشئه میشم! میرم فضا!
اشاره :  
 
 
و مصدر:  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد