ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مقاومت اسلامی منطقه در برابر زورگویان استکبار جهانی و صهیونیسم

محمدرضا

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 6:35 PM
آقای اون یکی اگر کسی توانایی ذهنی و دانش اش در حد مقایسه دلاور مرد بی همتایی چون استاد غفوری با بوزینه ای چون کیمیایی باشد ، نتیجه اش می شود همین فحاشی تاسف بار و حقیرانه شما به استاد غفوری . ضمنا تطویلات لاطائلی را هم که درباره اسدها ردیف کردید ، قبلا هزار بار درباره صدام و جمهوری اسلامی و استاد پورپیرار شنیدیم . احمق جان اگر تا حالا نفهمیدی حالا بفهم که این یک جنگ است بین موحدین مسلمان با مشرکان نجس جمع شده در غرب؛ و صدام و جمهوری اسلامی و پورپیرار و غفوری و مطهری و بهشتی و برهان الدین ربانی و همت و باکری و عماد مغنیه و هزاران آدم دیگر همه سربازان این جبهه جهانی – اسلامی مقاومت هستند احنق جان عزیز ؛ آن هم در شرایطی که کاروان جهان اسلام به تعبیر استاد با ساربانی یهودیان در حال حرکت است !

حالا احمقی مثل تو می خواهد داد سخن دهد که اسد که بود و چه کرد یا پورپیرار چه بود و چه کرد یا غفوری چه بود و چه کرد یا .... اینجا دادگاه یا سالن همایش چهره های ماندگار نیست که بگوییم فلانی چه بود و چه کرد احمق عزیز ! اینجا عرصه دفاع از مقاومت سراسری اسلامی است احمق جان گرامی . دفاع از این مقاومت وظیفه دینی و انسانی و ملی هر مسلمانی است چه اسد باشد چه احمقی مثل تو ! یا تو این مقاومت در کنار برادران مسلمانت در حد توان می جنگی یا تبدیل می شود به احمقی برای پادویی مشرکان نجس ، احمقانی که شبانه روز می گویند چون مثلا پورپیرار قبلا فلان و بهمان بوده نباید به او و حرفها و کارهایش اعتباری داد و باید به یهودیان کمک کرد تا دروغهایشان را تثبیت تر کنند و بر اسد بیشتر بتازند !

اگر هنوز هم نفهمیدی پس واقعا یه احمقی که نباید وقت عزیزمان را برایش تلف کنیم ! استاد غفوری شما هم زیاد ناراحت نشوید . به قول یکی از دوستان دنیا همیشه پر از احمق بوده ! 
 
 
حسینی
پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 6:41 PM
نفهمیدم چی شد آقای اون یکی؟؟؟؟ بیضایی بهایی در اصل یهودی روشنفکر خر کن شده هنرمند و استاد غفوری ناخن اون هم نیست؟؟؟ واقعا واقعا واقعا خاک تو کله پوکت که هنوز نفهمیدی در پشت این به اصطلاح تفاله های هنرمند نوکر غرب و یهود چه کسانی نشسته اند!
 
 
 
مجتبی غفوری
پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 7:11 PM
جناب اوجال یقین بدانید  بنده ارادتمند شما هستم و هیچگاه در مورد شما کمترین جسارتی نمی کنم  چون زحماتی که شما می کشید را لااقل بنده باچشم دیده ام آن موضوع را به خود نگیرید که هرگز روی صحبتم با شما نبود  . شاید بهتر بود مانند جناب صادق کامنت می گذاشتم ولی در هر صورت مطلب یکی است . شما نظرتان را فرمودید و بنده هم آنچه لازم بود نوشتم  و خداوند ناظر بر احوالات ماست.



آقای اون یکی من دستت را می بوسم چون در این وبلاگ زیاد هندوانه زیر بقل ما می گذاشتند شما اگر چه عقلت به موضوعاتی که در قد و قواره ات هم  نیست نمیرسد لااقل در مورد بنده حق مطلب را بیان کردید و خیال بنده از این بابت راحت شد.  
 
 
 
 
 
س.ق
پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 8:37 PM
سلام
جناب غفوری عزیز  این درست است که هیچ یک از ما و دانشمندان جهان به گرد پای استاد پورپیرار نمیرسیم ولی اگر کار زیبای شما نبود حداقل بنده با دنیای بنیان اندیشی و نو اندیشی آشنا نمیشدم و چه بخواهید و چه نخواهید در ردیف اساتید بنیان اندیشی قرار میگیرید.
دوستان به گونه ای حق با جناب غفوری است.اگر زمانی افکار ما شدیدا کنترل میشد و جوری برنامه ریزی میشد که نسبت به خیلی از مسائل بی اعتنا باشیم و یا حتی برعکس تفسیر نماییم ولی امروزه به این شکل نیست و رسانه ها که زمانی در دستان دولت ها و قدرت ها بود به دست عموم رسیده است و به نوعی دیگر مردم رسانه  شده اندو انها ضدرسانه!!کافیست به حادثه آذربایجان توجه کنید.مگر در روزهای اول غیر از این بود که بنگاه های خبر رسانی ایران کوچکترین توجهی به این حادثه نمیکردند و دولتمردان ایرانی در خارج از کشور بدون کوچکترین توجهی به این حادثه مشغول بازی های سیاسی خود بودند؟!!ولی رسانه های اجتماعی و مردمی مثل موبایل و فیس بوک و ... به اطلاع رسانی سریع و در حجم انبوه کردند که نتیجه آن خیزش مردم برای یاری رساندن به انسان های گرفتار گردید!و جالبتر از آن بعد از کلی انتقاد در رسانه های اجتماعی در عملکرد ضعیف و شاید مغرضانه مسئولین شاهد تحرکاتی شدیم.غرض این است که بگویم در زمان حاضر و در عصری که ارتباطات بسیار آسان و سریع و عمومی شده و می توان در کمترین زمان انبوهی از اطلاعات را به تمام نقاط جهان ارسال کرد در محاصره و در چنگ گرفتن افکار عمومی دیگر درست نباشد!و در آخرو با یک نگاه عمیقتر  بگویم ما مسلمانان در گرفتاری های امروزمان مقصریم  و باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشیم.
 
 
 
 
 
 
محمد اوجال
جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 03:07 AM
جناب غفوری، دلخوری ای در میان نیست، تنها نظراتمان متفاوت است. در ارادت بنده هم به شما کوچکترین تغییری ایجاد نشده است. موفق باشید.
 
  
 
 
آمون : بیانی در برابر زبانی! 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد