ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

همپیمانی و اتحاد استراتژیک ایران و سوریه و حافظ و بشار اسد سوری

اون یکی

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 4:48 PM
جناب غفوری عزیز با سلام

متاسفام که آخر وعاقبت بنیان اندیشی به این کاسه لیسیخقیرانه افتاده وبرای  رهایی از انسداد وبلاگ چنین دستمال بد نامی یزدی را به دست گرفته.
جناب غفوری عجیب شبیه این کارگردانهای دوزاری فیلم نامه دزد شده ای وعجیب که شما هم زبان  اعتراض به فساد هنر مندان باز کرده ای در حالی که شما وآقای فیلم نامه دزد ناخن گرفته شده کارگردانانی مانند ناصر تقوایی (سفر سنگ)نادر ابراهیمی(سازنده فیلم ساز دهنی)مسعود کیمیایی،علی حاتمی ،بیضایی و...نیستی چگونه به خودت اجازه می دهی که در حقارت تام در باره هنر وهنر مند اظهار نظر کنی؟ آیا چیزی بالاتر وبهتر از اینانی؟یک کج وکوله هوی متال مطرب گیتار زن که از فرط بی هنری مستند طوفان نوح می سازی وخدا لعنت کند بی نام را که برای اولین بار ترا استاد خواند.
جناب غفوری از هنر وبی هنری شما که بگذریم شما در قد وقواره ای نیستی که  بخواهی در مورد درگیریهای منطقه ای اظهار نظر کنی وبا این طریق دفاع کردنت دوستی خاله خرسه را در سناریویی جدید به صحنه ببری ومردمی را متهم کنی .جناب غفوری زد(ضد)یهوددر زمان حافظ اسد وبشار اسدحتی یک گلوله کلاشینکف هم به سوی اسرائیل شلیک نشد
.عجب دشمن سر سختی هستند این اسدین برای اسرائیل!!!در عوض میدانی که این پدر وپسر چند مسلمان سوری را کشته اند؟120000(یکصد هزار نفر را حافظ اسد)وحدود بیست هزار نفر را تا هم الان فرزند خلف آن پدر ،بشار اسد کشته.در ا ین چهل ساله اسرائیل چند مسلمان را کشته؟جناب غفوری آیا میدانستی که پدر بشار حتی توان پیشگیری از تصرف سرزمینش را نداشت
یا نمی خواست داشته باشد چرا که معتقد به برادر (یهود)کشی نبود وبرای جلوگیری از پیش روی اسرائیل در جولان سوریه حتی یک سرباز سوری کشته نشد وبیست وهفت هزار سرباز عراقی شهید شدند تا باعث توقف ماشین جنگی اسرائیل  در جولان گردند.
جناب غفوری حتی آقای احمدی نژاد هم در یافته حمایت از بشار اعتبار نظام را خدشه دار کرده وبرای اثبات این مورد شما را به نشست سران دول اسلامی محول می کنم.حال چه شد که شما کاسه داغ تر از نظام و سیستم شده اید وبشار مسلمان کش را ضد یهود می دانید؟
شاید برای اولین بار بود که سحر کلام استاد بی تاثیر می دیدم وآن موقعی بود که بر علیه مخافین اسد مطلب نوشت.
برادر غفوری بشار اسد برای ما یک عامل و پون مثبت در جنگ با اسرائیل ویهود است ایشان هم پیمانی است استراتژیک ونافع برای جمهوری اسلامی نه  چیزی بیش از این ومبارزه با یهود اقتضا می کند که با ایشان هم پیمان وحامی او باشیم همانگونه که پیامبر با کفار قریش مصالحه نامه نوشت.
پاسخ:
آقای اون یکی. از آن پیک خبر که به شما اطلاع داد قریش نام یک قبیله معاهده بسته با پیامبر است از جانب من سئوال کنید این همه اسلحه مدرن از کجا به معارضین بشار اسد می رسیده و می رسد و اگر در جواب نام اسراییل و آمریکا و ترکیه به گوش تان خورد این بار از بنیان اندیشان فاصله بگیرید که به سادگی آدرس کنیسه مورد رجوع شما را در می اورند.    
 
 
 
 
آمون : و این بحث سوریه، همچنان می تازد!  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد