ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ساربان کاروان سیاسی-فرهنگی اسلام در نوار مسلمان نشین جهان بشری

صادق

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 4:33 PM
آقای محمد اوجال. چهل و سه سال پیش یعنی در سال 1348 شهید مطهری در مراسم عاشورای آن سال یک سخنرانی بسیار تند و تاریخی دارد درباره فلسطین. در این سخنرانی ایشان در یک جا می فرمایند (نقل به مضمون): می دانید چرا آمریکاییان و غربیان و اسرائیلی خیالشان راحت است که هر بلایی سر مسلمانان بیاورند، اتفاقی برایشان نمی افتد؟ چون می دانند که ما مسلمانان بی غیرت هستیم و هر بلایی سرمان بیاورند، کاری نمی کنیم! آن جملات را باید با آب طلا ناراحت شویم چون حرف حق تلخ است. درست است که در میان ما مسلمانان دلاوران و غیرتمندان بی شماری بوده و هستند ولی بدنه کلی جامعه مسلمانان غیرت ندارد برادر. مسلمانان ترکیه و مالزی و اندونزی و حتی مسیحیان اروپایی را در کاروان غزه می کشند، ولی ما ککمان نمی گزد. از میان ما حتی کسانی حاضر نیستند در گرما و تشنگی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند ودر حد توانشان بر دهان اسرائیل بکوبند.
آقای میدیا. شما هم احتراما زیاد زر نزنید که معلومه یا یهودی هستید یا مثل نوریزاده مامور و مزدور یهود. احتراما خفه شوید بهتر است چون در این وبلاگ کسی فریب زرزرهای مشتی یهودی نکبت آواره را نمی خورد! اگر اینرا هم تا بحال نفهمیدید، بلاهت را هم باید به صفت نکبت و آواره تان اضافه کنیم. سوریه هم اکنو خط اول مقاومت است و جبهه مقاومت حتی اگر لازم باشد با آخرین قطره خونش غده سرطانی اسرائیل از ریشه درخواهد آورد.
پاسخ:
آقای صادق. ماجرای توفان نوح یکی از عمده ترین تفاوت شرح در بین مسلمانان و مشرکین را دارد. یهود و نصاری آن را جهانی می دانند و مسلمانان منطقه ای. دو مسلمان با نام های پورپیرار و استاد غفوری ثابت کرده اند که گزارش قرآن صحیح است و توفان بر قوم معینی نازل شده و نه بر تمامی جهان. اگر در نوار مسلملان نشین جهان، از شمال افریقا تا اندونزی یک فرمانده و صاحب نظر و مقام سیاسی و فرهنگی این مطلب را به طور رسمی تحویل نگرفته، بر سر دست نبرده و به جهانیان حقانیت روایات قرآن را  ندا نداده است، پس بدانید که کاروان سیاسی - فرهنگی اسلام به ساربانی یهودیان در حرکت است.
 
 
 
 
 
 
آمون : گذشته : 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد