ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دنیای خاکستری سیاست جهان و فجایع مردمی سوریه از نگاه منتقدانه

ویلان

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 08:39 AM
جناب مهدی مهدی شما نام خیلی زیبایی انتخاب کرده اید زیرا مطمئن هستید که هم هدایت یافته اید و هم هادی هستید. اما بنده حیران و ویلان انبوهی از ناآگاهی ها هستم که باید هنوز بیاموزم.پس قطعا هردوی ما نام مناسبی داریم.

جناب غفوری از دقت نظر شما متشکرم. بنده هم در توضیح خودم دمکراسی را وسیله تحمیق مردم خوانده ام اما باور کنید که وقت نشستن و نگاه کردن برنامه های مزخرف بی بی سی را ندارم و ترجیح میدهم بجای آن اراجیف , بدون حب و بغض برنامه روزانه مردم جهان را بنگرم و بیاموزم. این همان نگاه پیش داورانه ایست که در پاسخ یادداشت نویس بدون نام هم عرض کرده ام که قضاوت در مورد اعمال و رفتار نویسنده ناشناس یک یادداشت و اتهام فلان کار به وی بدون سند دور از عدالت است. من هم میدانم که اگر همه مسلمین متحد بودند اسرائیل خیلی سال قبل نابود شده بود اما چنین نشده و این بخاطر عدم اتحاد مسلمانان سراسر جهان هست با اینهمه اگر چه در میان هر ملتی عناصر وابسته زیادی وجود دارد اما عده ای از همان ملت آگاهند و ما نباید همه مردم را بیک چوب برانیم.
آیا وجود تعداد زیادی تاریخ نویس وابسته حق آن را بما میدهد که َشما و آقای پورپیرار را هم با آنها هم ردیف قرار داده و بیک چشم بنگریم؟ میدانید جناب غفوری تا جاییکه من فهمیده ام در دنیای فعلی هیچ کس سفید نیست و اشخاص سیاه سیاه تنها سردمداران صهیونیسم بین المللند و عناصر مزدور آنها. باقی افراد جهان خاکستریند طبعا خاکستری تیره تا خاکستری روشن.بشار اسد در اتحادیه ایران سوریه حزب الله بر علیه اسرائیل جا دارد(در پشت صحنه چکار می کند فقط خدا عالم است) اما اینکار اورا سفید نمی کند زیرا سالهاست که حکومت بعثی سوریه مردم آن سرزمین منجمله کردها را بخاک و خون می کشد اما این هم چون پشت صحنه ای دیگر دارد  ویرا سیاه سیاه نمی سازد .آنچه من میدانم اینست که وی شخص سیاستمداری بیش نیست که تاریخ مصرفش رو به اتمام است و اربابان سیاست جهانی تصمیم به تعویض وی دارند و طبعا جایگزین وی هم مهره ای در خدمت استعمار خواهد بود.(حتی اگر خودش نداند و نخواهد)خلاصه کلام اینکه قتل فجیع مردم میانمار در داخل ایران و توسط بسیاری از سردمداران دینی و سیاسی با سکوت برگزار شده است آیا این افراد وابسته به اسرائیلند؟یا سخنان و کمک های حکومت ترکیه به آن مردم بازی سیاسی هست ؟ قران می فرماید" ولا تقف ما لیس لک به علم" و منظور از این علم علم حدس و گمان نیست بلکه علم یقین و سند است.ضمنا من هرگز قوم پرست نبودم و مانند خیلی ها نفرت آشکار یا نهانی از هیچ ملتی دردل ندارم زیرا تقوا تنها وسیله تقرب نزد خداست و خداوند هرگز کسی را بخاطر عرب بودن نمی بخشد یا بخاطر ترک بودن به جهنم نمی برد. امیدوارم باعث ناراحتی شما نشده باشم و اگر چنین اتفاقی افتاده است عذر میخواهم.  
 
 
 
 
 
 
 
آمون : ادامه ایست از :  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد