ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سکوت و بی غیرتی جهان اسلام در برابر جنایات یهودیان و صهیونیستها

مجتبی غفوری

پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 00:31 AM
جناب س .ق  عزیز خواهشمندم  نام بنده را کنار نام استاد قرار ندهید چون همه ما خوب میدانیم که نقش بنده در این مورد کوچکتر از آن است که حتی در باره آن فکر کرد . تا ما یک ورق از گفته های استاد را به تصویر بکشیم ایشان ده هزار صفحه دیگر مطلب ارائه کرده اند که هرکدام آنها برای بی آبرو کردن یهود  و غرق کردن ما کافی است  . یکی از آنها همان موضوع طوفان نوح است که به راحتی از روی آن رد شده ایم اینکه طوفان منطقه ای بوده یا جهانی. آخر چرا این امت اسلامی در برابر چنین سند بزرگی سکوت کرده؟!!!  
 
 
 
 
میدیا
پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 01:07 AM
با سلام
به نظر من برخی از دوستان در مورد سوریه دارند به بیراهه می روند !و عمدا یا سهوا مسائلی را که خیلی ساده است پیچیده می کنند و دارند جنایات حال و گذشته بسیاری از جنایتکارن حاضر در مناقشه سوریه را ندید گرفته و عملشان را توجیه می کنند آنهم فقط با این دلیل که تلویزیون الجزیره تصویری اشتباهی از زلزله آذر بایجان را اشتباهی نشان داده ؟!!!و یا این خبر که برای کشتن هر نظامی سوری جایزه تعیین کرده اند؟حالا دیگر مزدوران یهود در منطقه(علویان و شیعیان )که تمام اغتشاشات ۳۰ ساله اخیر منظقه از کنده آنها بلند شده و بیشترین خدمت را به یهود و منافع آن در منظقه کرده اند و بیشترین پاداش و دستخوش راهم از آنان دریافت نموده اند به محور مقاوت تبدیل شده اند ؟!!!!به نظر شما آنها محور مقاومت اند یا چتر محافظتی اسرائیل در منطقه ؟بیایید همانطور که می فرمایید واقع بین باشیم نه اینکه حرفهای سیمای جمهوری اسلامی را در این جا هم تکرار کنیم و دولت بشار اسد را مظهر مقاومت و مخالفین آنها را تروریست و مزدور  خطاب کنیم ؟!!!  
 
 
 
 
 
محمد اوجال
پنجشنبه 2 شهریور 1391 ساعت 02:34 AM
دوست عزیز جناب غفوری، صدور چنان حکمی کلی، نه در باب مردم ترکیه، که در باب مردم هیچ کشوری، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، را منطقی و عقلانی نمی بینم، چه و در اینجا، سخن از انسان هایی است که به تصریح و اعتراف من و شما سخت در محاصره سیاست های گونه گون یهود در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... هستند و هنوز هم افکارشان از سوی حاکمان و رسانه هایی تغذیه می شود که مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر یهود و یا افکار یهودانه اند. ضمن اینکه اساسا نیروی محرکه جوامع، از جمله در بروز چنان رفتارها و عکس العمل هایی، روشنفکران و آگاهان آن جامعه اند که  درصد کمی از کل جامعه راتشکیل می دهند و اگر قرار بر بازخواست و مجازات است، عقلا و منطقا باید که متوجه این قشر باشد، چه، از کاسب و کارمند و کارگر و کشاورز و ... عامی، که بخش اعظم فکر و ذهن اش را تامین معاش خانواده و پرداخت اجاره بها و اقساط این و آن وام و ... مشغول کرده، چه انتظاری می توان داشت؟!... در خصوص ترکیه هم، از آنجا که علی الظاهر هر گونه اظهار نظری را با عقدهای نژادی! مرتبط خواهید دانست، باب گفتگو را مسدود شده می بینم.
موفق باشید 
 
 
 
 
آمون : ماقبل: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد