ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

آتش و خون و بمباران مزدوران و نیروهای سوریه، جنگ تمام عیار نظامی

مسعود سنجری

چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 6:58 PM
برادر بزرگ استاد پورپیرار گرامی
سلام علیکم

استاد لازم دیدم بازهم تاکید می کنم که نظر شما و استاد غفوری نازنین در خصوص آنچه در سوریه می گذرد صحیح است. شاید برای بعضی هنوز به زمان بیشتری برای فهم ماجرا نیاز باشد ولی اکنون بیش از هر زمان دیگری روش منظومه یهود برای فتنه و تخریب زندگی مردم این منطقه آشکار می شود. از مذهب سازی و تاریخ سازی و قوم سازی گرفته تا اشغال نظامی و هجوم همه جانبه سیاسی نظامی فرهنگی.
امروز اگر کسی یک نفر از نیروهای نظامی سوریه را به قتل برساند 50 هزار لیر سوریه جایزه دارد! این پولها از چه مصدری است؟ قطر، سعودی ، کویت، امارات و ... اما همین ها به بهانه فاسد بودن حکومت خودگردان فلسطین ریال ریال را حساب می کنند و آخر هم مبلغ کمی ارسال می شود آنهم با منت.
ایکاش کسانی که شاید در آرزوی دریافت چنین پشتیبانی در ایران هستند نمونه ای اجرا شده موفقی را در منطقه نشان می دادند تا الگویی برای اثبات ادعاهایشان باشد.

دو روز پیش شبکه الجزیره تصویر نوزادی را پخش کرد که گفته می شد توسط ارتش سوریه کشته شده است اما اندکی بعد مشخص شد که تصویر مربوط به زلزله زدگان آذربایجان ایران است. اگر حق با آنهاست چرا دست به جعل می زنند؟ چرا فقط بر وتر عواطف می کوبند؟ حکایت غریبی است این روزهای خاورمیانه!!!

والسلام علیکم
فی امان الله
پاسخ:
آقای سنجری. آن چه درباره سوریه نوشتم یک یادآوری فنی و نه سیاسی یا حتی نظامی است. یادآوری کرده ام آن تجمع سیاسی که ناگهان با اسلحه مدرن در خیابان ظاهر می شود و بی هدف مردم و بچه ها و زنان را به گلوله می بندد، نه مبارز اجتماعی که مزدور است.  
 
 
 
 
آمون : شاید مستقل ولی تا حدی مرتبط با: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد