ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دانلود و مشاهده مستند:چگونه زمین ما را ساخت How Earth Made Us

شاهین

چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 5:20 PM
سلام استاد
سلام دوستان بنیان اندیش

"چگونه زمین ما را ساخت :

قدرت سیاره ما به ندرت در کتاب های تاریخ ذکر شده است ، اینکه چگونه زمین تاریخ بشری را قبل از تمدن شهری تا عصر مدرن صنعتی تحت تاثیر قرار داده است. این مجموعه برای اولین بار به صورت تصویری بیان می کند که چگونه زمین ، جغرافیا ، آب و هوا ، قدیمی ترین عوامل تاثیرگذار بر روی تاریخ تمدن بشری هستند ، موضوعی که قبل از این کمتر کسی آن را تائید می کرد.
تصویربرداری های حیرت انگیز ، مکان یابی های فوق العاده ، زمان زیاد و بیان پر از هیجان دست به دست هم داده اند تا مجموعه ای بی نظیر ، تاریخ بشری را به نمایش بگذارد.
خواهید یافت که چرا بعضی از جوامع موفق و بعضی دیگر شکست خورده اند و چگونه محیط ، تمام جنبه های تاریخ ما را از هنر تا صنعت ، مذهب تا جنگ ، یکی شدن سرزمین ها یا جداشدن آنها تحت تاثیر قرار داده است.
مجموعه ، زمین چگونه ما را ساخت ، تمام ذهنیت های قبلی را در مورد تمدن و فرهنگ انسان متحول می کند و چشم اندازی تازه از اینکه ما انسان های امروز که هستیم ، به ما ارائه می کند.
در یکی از این صحنه ها قنات های زیبای ایران و چگونگی طراحی آنها به طرز جالبی به تصویر کشیده شده است. پروفسور Iain Stewart  اجرای این مجموعه ارزشمند را بر عهده دارد که پیشتر مستند Earth The Power of the Planet را با موفقیت اجرا کرده بود."

استاد مستند در سال 2010 ساخته شده است ،
و نتیجه یک جمله است :
"تاریخ از زمین روییده و چون هر رستنی دیگر بومی اقلیم خویش است".

http://docuwiki.net/index.php?title=How_Earth_Made_Us

سلامت باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد