ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل و نقش سیاه ایران پهلوی در روسیاهی

مجتبی غفوری

چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 1:49 PM
جناب اوجال عزیز بیایید کمی واقع بین باشیم قران کریم تکلیف ملت ها را از دولت ها جدا نمی کند . هر کجا که دولت ها محکوم شوند بلافاصله بعد از آن ملت ها بخاطر عدم سرکشی فورا مورد خطاب قرار گرفته و آنها هم به همان میزان محاکمه میشوند . در ضمن بنده در پایان مطلبم  این عارضه را شامل کل جهان اسلام دانستم که هنوز هم سر حرف خود هستم اگر این همه ملت مسلمان در دنیا با این جمعیت ،وسعت، ثروت و موقعیت نمی توانند یک منطقه کوچک چند ده هزار نفری در فلسطین را ولو از لحاظ غذا و دارو تامین کنند  به آنها چه می توان گفت :  یا تمام آنها یهودی هستند ویا  غیرتی وجود ندارد، اصلا مشکل جهان اسلام همین است . از استثنائات چشم بپوشید و بعضی حرکت ها را هم در غالب نمایش تصور کنید ...

باید هزار بار این جمله را خواند:
"تکلیف ناصرالدین شاه سفر فرنگ نرفته را چه کسی معلوم می کند. برخی می پرسند ماجرای عرب ها به ما چه ارتباط دارد؟ این گروه به انواع کمک  دولت های غربی، از استرالیا تا شیلی، به اسراییل که رقم مجموع آن از ۳۵ میلیارد دلار به صورت نقد و یا نیازهای لجستیکی درمی گذرد و تماما به لوازم نظامی تبدیل می شود که کودکان فلسطین را پاره پاره می کند، هیچ اعتراضی ندارند ولی اگر جمهوری اسلامی دست دراز شده ملت فلسطین را به علل وابستگی های گوناگون دو ملت خالی برنگرداند عزای دو زاری های شان را می گیرند. همان کسانی را می گویم که لفظی در محکومیت میانمار از دهان شان خارج نمی شود چنان که گویی باور کرده اند که مسلمانان موظف اند در همه جا مظلومانه کشته شوند."

جناب ویلان عزیز قصد ندارم بیش از این موضوع را کش دهم ولی همین قدر بدانید مجموعه پرگار بی بی سی را بیشتر از بقیه قسمت ها جدی گرفته اید   .بخدا قسم شرکت کنندگان در آن برنامه  بی سواد ترین و مغرض ترین قشر  جامعه هستند.دمکراسی - جهان سوم - انتخابات آزاد ، آگاهی که میگفتید این هاست ؟
شیادانه ترین نوع حکومت برمردم یعنی همین:  هر نفر یک رای !بطور مثال استاد پورپیرار یک رای و یک ارازل هم یک رای و بقال سر کوچه ما هم یک رای .به نظر شما آیا رای اینها یکی است و با این نوع رای گیری میتوان کشور اداره کرد.مثل صنعت نشر کشور  باید هرکس 5 کتاب چاپ کند تا ناشر باشد.دمکراسی در نیای امروز یک معنی بیشتر ندارد و آن هم" دیکتاتوری بوسیله همه پرسی" است !

درمورد عذر خواهی هم قران فرموده : یهود و نصارا را چنان در محدودیت قرار بده که مجبور به پرداخت جزیه شوند اگر ملت80 میلیونی ترکیه نمی تواند چنین کاری کنند و در عوض مالیات میدهد که ناتو در عراق و افغانستان بروی سر مردم بمب بریزند ویا نمی توانند دولت را مجبور به قطع رابطه بااسرائیل کنند، یا عرضه این کار را ندارد یا ترسو هستند که در هر صورت همان بی غیرت میشود! و یا کل ملت ترکیه یهودی هستند و اتفاقا ممکن است بازهم  عقده های نژادی بعضی از دوستان حاظر در وبلاگ گل کند منتهی باید عرض کنم اتفاقا ترکیه بدترین شان است شما زیاد سخت نگیرید و این ملت ترکیه است که در محضر الهی باید پاسخگو باشد و بابت رفتارش در آینده عذر خواهی کند همانطور که ما بابت رفتاری که در زمان شاه خائن در رابطه با اسرائیل انجام می دادیم- از کمک های نقدی گرفته تا ایجاد محفلی برای ادامه حیات یهود در فلسطین-  همیشه باید عذر خواهی کنیم و شرمنده باشیم.  
 
 
 
 
آمون : ناظر است بر:  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد