ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

free energy devices و تولید انرژی رایگان از سیستمهای غیر فسیلی

موومان

دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 12:05 PM
آقای مهران

تشکر فراوان بابت توضیحات مهم شما و لینک جالبی که گذاشتید. در ادامه ی فرمایشات شما، بگویم که یک واضح دیگر از پدیده ی آشوب، واکنشهای زنجیره ای است. سه مصداق واکنشهای زنجیره ای عبارتند از:

۱. واکنشهای شیمیایی «خود-کاتالیزوری»: یعنی آندسته از واکنشهای شیمیایی که در آن محصول واکنش، خود به عنوان کاتالیزور عمل می کند. به محض شروع واکنش، این روند شتاب عظیمی به خود میگیرد تا زمانیکه مواد اولیه مصرف شده و کمبود آنها روند واکنش را کندتر و کندتر کند. حاصل کار، یک منحنی S شکل برای روند واکنش است.

۲. واکنشهای هسته ای: شکافت هسته ی اورانیوم با نوترون، سبب آزاد شدن دو نوترون می شود که هریک از آنها می تواند دو هسته ی دیگر را بشکافد و به همین ترتیب. حاصل کار زنجیره ی شتابانی از شکافت هسته ایست که در صورت عدم کنترل، انرژی مهیبی را به صورت انفجار هسته ای آزاد می کند (در بمبهای هسته ای). و در صورت کنترل واکنش و اجازه ندادن به اینکه از حد معینی تجاوز کند (در نیروگاههای هسته ای)، منجر به تولید برق می شود.

۳. بسیاری از واکنشهای بیوشیمیایی درون سلولهای زنده، از نوع زنجیره ای هستند و از این خاصیت در روشهای درمانی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، کاربرد لیزر در فیزیوتراپی باعث می شود که انرژی معینی به مولکولهای هدف درون بافت زنده تزریق شود. این انرژی آنها را برانگیخته کرده و زنجیره ای از واکنشهای بیوشیمیایی را به راه می اندازد که در نهایت به ترمیم بافت آسیب دیده منجر می شود.

در ضمن، اضافه کنم که موضوع اختراع دستگاههای free energy که آقای مهران لینک جالبی را در مورد آن گذاشته اند، موضوع بسیار مهم و سرنوشت سازی برای آینده ی بشریت است. نگاهی به سومین جدول (با تیتر World Energy Production, 2012) در سایت زیر بیندازید تا متوجه شوید که علیرغم تلاشهای گسترده برای یافتن منابع انرژی جایگزین بجای منابع فسیلی (نفت، گاز، زغالسنگ)، هنوز هم بیشتر از ۸۶ درصد از انرژی کل جهان از همین سه منبع فسیلی تأمین می شود؛ و کل منابع جایگزین روی هم رفته فقط حدود ۱۴ درصد از انرژی جهان را تأمین می کنند!!!

http://oilprice.com/free-widgets

این حقیقت هولناک، به همراه دو حقیقت دیگر یعنی پایان پذیر بودن منابع فسیلی از یک سو و انفجار جمعیت در کره ی زمین از سوی دیگر، ضرورت پرداختن به موضوع دستگاههای free energy را بیشتر و بیشتر می کند.

 

 

آمون : مقدم بر این: 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/05/24/post-2476/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد