ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

خرید و فروش مطالب بنیان اندیشی و ناگفته های تاریخ ایران و معاصر

محمدرضا نیسی

دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 02:54 AM
برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای بی‌نام

*** همان‌گونه که این جماعت اکنون خود را در مقام فیلترینگ بنیان‌اندیشی می‌بینند، هم‌نژادهای عرب‌شان نیز بر پیشانی‌مان مهر "باطل شد" زده و ما را در خارج از دایره "عربیت" قرار داده‌اند و ما که با 2 طرف در ارتباطیم استراتژی‌های چند لایه یهود در بی‌اثر کردن بنیان‌اندیشی را نزد این 2 دسته به وضوح می‌بینیم ***

متأسفانه همانگونه در کامنت‌های قبلی نوشتم این جماعت گستاخ درد بزرگی از جانب بنیان‌اندیشی آنها را می‌آزارد و آن هم تأثیرگذاری همگانی این مباحث و پنبه شدن هویت پوشالی و جعلی شان است.

اکنون نیز با زیرکی تمام و البته با گفتمانی که ریشه در همان هویت پوشالی دارد، مشغول ضربه زدن بر پیکر بنیان‌اندیشی هستند.

اینان از این باب منادی بنیان‌اندیشی شده‌اند که در آن مستمسکی برای کوبیدن و کوچک‌پنداری سایر هویت‌های اصیل یافته‌اند که از این راه استراتژی بی‌اثر شده‌شان در تمسخر دیگران را بازتولید کنند.

این روش جدید در اوج زکاوت طراحی شده و ریشه در ماهیت یهودی این پارس‌گرایان دارد چرا که:

از یک سو، باعث ارائه وجه غیرواقعی از اهداف مباحث بنیان‌اندیشی شده که نهایتاً و به تدریج این مباحث را از مرتبه تأثیرگذاری ساقط می‌کند و مهمترین هدف و آرزوی هویت‌طلبان پارس‌گرا را محقق می‌نماید.

از سوی دیگر با مرتب کردن فضای نفی دیگران بر مباحث بنیان‌اندیشی، مسیر امور را به مجرای دلخواه‌شان هدایت نموده و ضمناً در نقش حلقه مکمل دور پروژه نگهداشتن قومیت‌ها و هویت‌های دیگر از این مباحث عمل می‌کنند.

همان طور که شما برادر عزیز و بزرگ‌تر ما نیز واقف هستید، بسیاری از اهل فکر و نخبگان عرب را با این گفتمان از ورود به محفل نورانی بنیان‌اندیشی دور نگهداشته‌اند، که هدف نهایی طراحی شده برای این مباحث کوبیدن قومیت‌ها با روشی دیگر و با همان سیاست‌گذاری هویت‌طلبان پارسی است.

بحث‌های گذشته و حال که در بخش نظرات وبلاگ بنیان‌اندیشی درباره قومیت‌ها و توسط عده‌ای (آگاه به اصل مطلب و بعضاً ناآگاه) مانند *** و علی و ... و این آخری سرکار خانم فریبا حاجی‌زاده که گویا هنوز برای تشخیص ثواب راه درازی در پیش دارد، مطرح شده است، بر ناهمورای‌های نشر و بسط افکار استاد عزیز افزوده و مستمسک‌ها و حیله‌های هم‌قطاران عرب آن جماعت را علیه ما دو چندان کرده است.

همان‌گونه که این جماعت اکنون خود را در مقام فیلترینگ بنیان‌اندیشی می‌بینند، هم‌نژادهای عرب‌شان نیز بر پیشانی‌مان مهر "باطل شد" زده و ما را در خارج از دایره "عربیت" قرار داده‌اند و ما که با 2 طرف در ارتباطیم استراتژی‌های چند لایه یهود را نزد این 2 دسته به وضوح می‌بینیم.

إن‌شاءالله با درایت استاد پورپیرار و یاران عزیز، راه سوءاستفاده این دسته‌های ورشکسته مسدود خواهد شد
پاسخ:
اقای نیسی. کسانی از میان دشمنان بنیان اندیشی آرزو دارند که کاش به میزان یادداشتی از دست مایه های هنوز ناگفته این وبلاگ به آن ها تعلق داشت و شاید قبول ان دشوار باشد که پیشنهاد خرید نیز داده اند. حتی کسانی با کمال حماقت و در عین ناتوانی، از این نوشته ها کپی برداشته و به جهی رسوا به نام خود منتشر کرده اند. دل نگران نباشید این پنجره به لطف خدا و رو به افتاب همچنان باز خواهد ماند.  
 
 
 
 
 
 
 
 

آمون : نموداری از این مشکلات در این لینک موجود است: 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/05/24/post-2473/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد