ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تولید آنتن و انرژی مضاعف از حاتم رائول و نابودی دایناسورها

مجید رجبی

یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 00:07 AM
با سلام و خسته نباشید خدمت استاد . و اینکه منتظر تیر خلاص هستیم.
راجع به علوم قلابی فیزیک و ... دوستانی چند نظراتی دادند و من هم خواستم چند داستان کوتاه که به عینه دیده ام برای دوستان بازگو کنم.
دوستی داشتم شریف که خدایش بیامرزد. تحصیلاتش در الکترونیک و مخابرات بود. روزی به من گفت که در آزمایشگاه دانشکده شان آنتن مخابراتی می ساخته اند. بر اساس فرمولهایی که آموزش دیده بودند. جالب اینکه هیچ کدام از آنتن ها کار نمیکرده اند. به همراه استاد و بقیه دانشجویان در آنتن ها تغییراتی میداده اند که شاید کار کنند ! و بعد  از کلی کشمکش و کار بعضی از آنتنها را کار می انداخته اند . جالب آنکه محصول تمام شده دیگر چیزی از فرمولش باقی نمانده بود !
داستان دوم : دوست دیگری دارم که میخواست توربینی بادی با راندمان 90% بسازد . جالب است بدانید که توربینهای بادی که غربی ها به ما فروخته اند و ما آنها را در منجیل و ... نصب کرده ایم راندمانشان زیر 30% است ! بگذریم . دوست ما بعد از کلی تفکر و کار و طراحی محتاج یک مهندس برق بود که برایش سیم پیچ و آهن ربای توربین را طراح کند . بعد از کلی جستجو و نیافتن شخص مورد نظر راهش به یکی از دانشگاه های معتبر کشورمان رسید. در آنجا استاد برق دانشگاه گفته بود :من کسی را ندارم که به شما معرفی کنم ! چون این مسئله شما ( فرمول آهن ربا و سیم پیچ ) فرمولش یک چیز است و ساختش یک چیز دیگر!
و اما داستان جالب سوم : شما دوستان به راحتی میتوانید به سایت حاتم رائول دانشمند فرانسوی بروید ( و یا دهها سایت دیگر ) و ببینید که این مرد از یک مقدار انرزی دو برابر انرزی تولید میکند ( مثلا با 100 وات مصرف برق 200 وات برق تولید میکند ) و جالب اینکه سایتی نیافتم که این اکتشاف را بتواند زیر سئوال ببرد!
حالا اگر بروید و به هر ایرانی که تحصیلاتی برقی یا فیزیکی دارد موضوع را بگویید - با تعجب میگوید : امکان ندارد. مگر میشود با یک مقدار انرزی دو مقدار انرزی تولید کرد ! این نقض قانون فیریک است !
حوصله تان کشید داستانهای دیگری هم برایتان تعریف کنم!
پاسخ:
آقای رجبی. اگر فرضیه های مربوط به علت یا علل انهدام دایناسورها را مطالعه کنید به سلامت مغز غربیان مشکوک خواهید شد. یکی از این فرضیه ها می گوید دایناسورهایی که قادر به پرواز بودند به علت کمبود خوراک به کرات دیگر رفته و مابقی نیز از گرسنگی مرده اند. فرض دیگری هم می گوید که سنگ اسمانی در حوالی امریکای مرکزی سقوط کرده که موجب یک میلیون سال تاریکی محض شده است.
چنین احمقانی اگر فرصت بیابند مانند کودکان در نقش رستم کتیبه می تراشند.  
 
 
 
 
آمون : احساس مزاح به من دست می دهد!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد