ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

استاد پروفسور خرسند و تکنیک غذادرمانی در جهان و افزایش عمر بشری

توحید

چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 11:16 PM
سلام استاد خدا قوت

نظرتان راجع به متن زیر چیست؟

*******************************
ما انسانها و سایرجانداران جهان بطور مشترک به سه عامل اساسی « هوا» و « آب » و « غذا » برای ادامه زندگی نیاز داریم و طبیعی است که این سه عامل اساسی و مهم را خوب بشناسیم و بهترین را برای زیست خوبتر خود انتخاب کنیم و تحویل سلولهای تن دهیم تا ارگانهای بدن ما بدون وقفه و صحیح کار کنند و به فعالیت و حیات خودادامه دهد.
باتوجه به اینکه درجامعه انسانی ما، انواع بیماریهای دردآور و متفاوت همواره درحال افزایش است و این درحالیست که در سایر جوامع جانداران، یا بیماری اصلا نیست و یا به نسبت بیماریهای ما انسانها، بسیار محدود و ساده میباشند که آنهم در اثر تماس با محیط آلوده ما انسانها، حادثشان میگردد، وآنهائی که درمحیطهای طبیعی و جنگلهای بکر، زندگی میکنند و ازآب و هوا و غذای طبیعی( سالم) بهره میگیرند، خیلی هم سالمتر و ورزیده تر از انواعی هستند که درمحیط های ما رشد کرده اند. تفاوتهائی که ما انسانها در سه عامل اساسی برای زیست خود بوجود آوردهایم، یکی هم بر روی آتش بردن غذاهاست، که پس از پختن و تفاله نمودنشان میخوریم که هیچ مخلوق جاندار دیگری اینکار را نمیکند که ابتدا غذای خود را بر روی آتش تفاله کند و بعد بخورد !! واین درحالی ست که هنوز دراستفاده از دو عامل اساسی دیگر « هوا » و « آب » با سایر مخلوقات، مشترک هستیم.
ما بواسطه حوادثی چند(درمقالات دیگر به آنهاپرداخته ایم) و سپس مطالعات ممتد و تجربیات عملی*، به این نتیجه رسیده ایم که پخته خواری که ما میگوئیم « تفاله خواری و جسدخواری و مرده خواری وحیوانخواری، مردار خواری، کثافتخواری» که در جوامع انسانی ما متداول است، یک انحراف میباشدو یک نیاز نیست و بشر به اینگونه تغذیه معتاد گردیده است همانطور که برخی از ما انسانها به سیگارهم معتادیم که نیاز ما نیست ویا عده ائی به هروئین و تریاک والکل و غیره معتادند که هیچکدام نیاز تن نبوده بلکه معتادی ما، به اشتباه نیاز ما ! قلمداد گردیده است و بر اساس این اشتباه، آموزشهای اشتباه بنیاد گرفته است و دید بشر به انحراف کشانده شده است.

و باز دریافتیم که در بدن تمام موجودات زنده و از جمله ما انسانها،سیستم حساس و مهمی با عملکردی ظریف وجود دارد که ما آنرا « سیستم خود درمانی بدن » نامیده ایم و تمام آنچه که امروزه، به اشتباه بیماری تلقی میشود، همه نتیجه عدم شناخت روند خوب و سازنده همین سیستم است و عدم شناخت عمل کرد مهم آن است.

منبع:

http://www.khorsand.org/main/archives/000502.html

به نظر می رسد همانطور که در پاسخ به آقای احسان از دغل کاری پزشکان و ... گفتید دنیای عوام فریب و دیکتاتور ماب و مافیای پزشکی کنونی که با این همه داروهای شیمیایی که نه تنها دردی را دوا نمی کنند بلکه معمولن با عوارضشان انسان ها را به مرگ نزدیک تر می کنند و در این زمینه چنان دست به سانسور و حذف طب های سنتی متکی به طبیعت انسانی می زنند که چنین افرادی مجبور به انتقال آموزه های خویش خارج از فضای رسمی عوام فریب دانشگاهها می شوند.


به نظرم بنیان اندیشی باید در تمام زمینه ها از اقتصاد و روانشناسی و ... گرفته تا پزشکی وارد عرصه شده و دست به روشنگری بزند.

موفق و تندرست باشید .
پاسخ:
آقای توحید. سازمان حیات، از منظر ساکنان زمین، به دو بخش عمده انسانی و جانوری تقسیم شده است. حال ان که در چشم انداز طبیعی، جانوران و گیاهان در چرخه تقلا برای بقا جز انواعی از غذا نیستند همان طور که اندیشمندان انسانی نیز در چشم انداز طییعی وحش، جز لقمه ای برای ادامه حیات شناخته نمی شوند. نکته مغفول مانده ای که آدمی را در صحرای کائنات هر روزه از نظر جسمی ناتوان تر و نیازمندتر می کند، اصرار لج بازانه برای زیستن طولانی است. تقویم زندگی به گونه ای از پیش مقرر برای هر زیستگر ظرف معینی قرار داده است: اسب نزدیک به سی سال، فیل ۴۰ سال و سگ یا گربه ۷ سال عمر می کنند که تجدید و ترمیم پذیر نیست. در واقع هر عنصری از حیات بنا به محاسبات  و توان طبیعی، سال های معلومی را تا پر و یا خالی شدن ظرف حیات طی می کند، در استانه ناتوانی از جمع کناره می گیرد و هر یک به شیوه ای قرار با مرگ را  اجرا می کنند. تنها انسان است که فی المثل در ۶۰ سالگی پوست صورت اش را می کشد تا مثلا ۵۰ ساله بنمایند و به کمک ابزارهای دارویی که در ردیف غذاهای طبیعی نیستند احتمال حیات را طولانی تر می کند و بدین ترتیب مدتی است نسل های انسانی به مردگان شبیه تر می شوند چرا که آدمی با کمک ابزارهای دارویی مرگ طبیعی و به موقع را از مسیر زندگانی خود تارانده و برای نسل پس از خود ودیعه گذارده است. اصرار انسان برای زیستن طولانی تر در هر شرایط و با هر هزینه ای موجب فساد نسل ها شده است. فسادی که در سیما و رفتار اشراف دیدنی تر است.    
 
 
 
آمون : این هم دکان دیگر کسب و کار! دو کلاس سواد و کامپیوتر به علاوه هزار یورو پول نقد، بعد شما هم مدرک فوق تخصصی غذادرمانی می گیرید با اعتبار در هیچ کشور دنیا!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد