ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اوقات شرعی به افق اسکاندیناوی و قطبین و زمان های نماز و روزه

همراه حق و صبر

جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 6:57 PM
آقای پورپیرار خیلی ممنونم بخاطر لطفتان.قمی ها که عرض کردم با آیه قران کاری ندارند و میخواهند مسلمان ساکن در شمال نروژ همزمان با تهران روزه بگیرد.اما برای من عجیب تر از قمی ها دوستان عزیز جناب طالب حقیقت و جناب *** بودند که اولی همان دستور قم را تائید کردن و دومی اصلا نیاز به روزه گرفتن مسلمان اسکاندیناویایی یا سیبریایی نمی بیند.البته فکر می کنم که هر سه جواب بیشتر جنبه مزاح دارد تا جدیت!
جناب طالب حقیقت ، واقعا فکر می کنید ریزه کاریهای آیات قران نیاز نیست و خداوند نمی توانست خود این زمان متوسط را بیان کند؟
جناب *** چگونه خداوند خود در حین اعلام عدم نیاز روزه داری برای مریض و مسافر از خاطر برده ساکنان چنین مناطقی را؟
اینهمه از تفسیر و روایت و... می نالیم و در اولین فرصت  دست به اجتهاد و تفسیر می زنیم؟!!جل الخالق
پاسخ:
آقای همراه. طرح چنین سئوالات با قصد یافتن پاسخ دقیق و صحیح از خداوند و قرآن بی توجهی کامل به اساس نامه ای است که خداوند ضمن تذکرات ایه ۷ سوره ال عمران ما را به رعایت آن موظف کرده است.
در صورت رفع مشکلات در پیش پای، مشکلاتی که به سرعت ورم می کند و از رفتن و نوشتن باز می دارد، قصد آن دارم که در باب ماملکت... و مطالب جاری چند یادداشتی بیاورم که امیدوارم خدمتی همگانی حساب شود. حالا دورانی است که برداشت از سطح ایات، وابستگان به خداوند و قران را کفایت می کند. زیرا که عمق یابی ان انتظار بندگانی عمیق تر از ما را می کشد. وگرنه بفرمایید و این گره ها را بگشایید: الم. المرا. یس. ن. ص. حم. عسق و ....  
 
 
 
آمون : و نیز به :  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد