ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

انتظارات مرد و زن از هم و نیازهای جنسی در نقش تمرکز رابط عاطفی

naina pagwan

سه شنبه 13 تیر 1391 ساعت 11:33 AM
فرشته عزیز .اولا من آقا نیستم .خانمم. naina اسم پسر نیست.
نمی دونم چرا تو این وبلاگ همه من رو آقا خطاب می کنن. من هم اعتراضی نکردم... چون موضوع بحث ما سر مذکر یا مونث بودن من نیست.
دوم اینکه هیچ کدوم از دوستان و دشمنان این وبلاگ تا حالا نظرات من را تایید نکردند.حتی استاد هم تایید نکرده.

سوم اینکه نیاز جنسی کشش و غریزه ای بسیار قوی است و از ابتدای تاریخ برآورده نشدن این نیاز هم زن و هم مرد را همیشه به طرف جنس مخالف کشونده.
و ما زنها هم در این رابطه سهمی برابر داریم. از اینکه اینقدر بی پرده حرف می زنم باید ببخشی ولی مادر بزرگهای ما هم در هشتاد  نود سال پیش وقتی این نیاز خیلی اذیتشون می کرد می رفتن کنار چشمه یا هر جایی تو روستا ویه کاری براش می کردن. فرقی هم نمی کرد که دوشیزه باشن یا متا هل.
چهارم این نکته بسیار مهم را که یادگاری است از استاد پورپیرار به خاطر نگه دار.وقتی یک مردی در طول دوران زندگی جنسی اش مثلا با ده تا زن رابطه داره این یعنی اینکه  ده تا زن  اون جامعه با  مردی در  رابطه بودن  بنابراین مردها رو متهم به تنوع طلبی و... نکنیم.
رشته تحصیلی من تو دانشگاه روان شناسی بوده. الان مشکلی که تو سطح جامعه امروز همین تهران خودمون مطرحه و تو مراکز مشاوره به وفور دیده میشه مسئله دوست پسر گرفتن زنان متاهله . و مسئله دختران  سن راهنمائی و دبیرستان که با دوستان پسر خود رابطه جنسی دارند مسائلی  که بسیاری از خانواده ها رو هر روز به مراکز مشاوره و پزشکی قانونی میکشونه.
و روان شناسان و مشاوران ما نمی تونن راه حلی برای آن پیدا کنن.
میدونی چرا؟.چون تاریخ نمی دونن. قران  رو نمی شناسن.
همه دانششون از زندگی همون چیزهایی است که روان شناسای یهود مثل فروید _آبراهام مزلو - آرون تی بک و ... براشون تعریف کردند.
حقه بازی مسئله اونجاست که این روان شناسا همه اش مواظبند که راه کارائی که به مراجع هاشون میدن خارج از چهارچوب سنت نباشه .  پسر نوجوانی به مرکز مشاوره اومده بود ودوست داشت با دختری دوست بشه ولی پدر و مادرش این مسئله را قبول نمی کردند . فکر می کنید  آن آقای مشاور چی به اون پسر گفت.
اون ها کاری ندارن که تو چی نیاز داری . کاری ندارن خدا چی میگه . کاری ندارن عقل و منطق چی می گه .
فقط مهمه که سنت ومذهب و هنجار اجتماع چی میگه .
سنت و مذهبی که در آن اثر انگشت یهود و مهر تورات را به خوبی مشاهده می کنی.
همیشه آدمهای دور و برم  من را متهم به طرفداری از مرد ها می کنن . یا میگن پورپیرار من رو شستشوی مغزی داده یاحکیم جوابم کرده و ...
ولی فرشته عزیز واقعیت اینه که مردها سخاوت و گذشتشون  تو رابطه خیلی بیشتر از ما زنهاست.
مردها تو رابطه یک چیز از زن می خوان .ولی ما زنها در ازای همون یک چیز که هم می دیم وهم میگیریم هزار مدل ادا و اطوار دیگه هم داریم.
ادا واطواری که ذره ای منطق و پرهیزکار ی توش نمی بینی. و برای من عجیبه که مردها به آن اعتراض هم نمی کنن.
البته اگه مردهای دنیا با قران بیشتر مانوس باشند و جایگاه واقعی خودشون رو بشناسند و بدونن که در مدیریت جامعه یه پله بالاتر از زن ایستادن خیلی از مسائل و مشکلات جامعه مان حل خواهد شد.
اونوقت لازم نیست هی بریم جلوی روان شناسها که یک جور آخوند متجددن بنشینیم و نصایحشون رو گوش کنیم.
 
 
 
 
 
آمون : دارم آهنگ Tak Tak رو گوش می کنم از ایبراهیم تاتلیسس. احساس ته خط بودنم داره تشدید می شه. خاطراتی که با مشتی ابله الدنگ الواط داشتم و خواستم همه چی به اون گوساله های زیبا بدم و جفتگ به سقف زدند و حالا طعم تلخ آزادی یا طعم تلخ حقارت اسارت؟!  
سرگردان در طویله هایی مسمی به شهرهای مدرن!  
گذشت! 
 
 
 
پی نوشت: هر فکر می کنم یه چیزی باید اضافه کنم ولی اون مطلب به ذهنم نمیاد. یه چیزی تو این متنی که نوشته ام، کمه، ولی نمی دونم اون چیه. اگر فهمیدم، تو بخش کامنتها اضافه خواهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد