ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سخنان لاریجانی در مورد فرهنگ ایران و یونان و تاثیرات متقابل برهم

جمعه 9 تیر 1391 ساعت 09:41 AM
معضلات مهم حال حاضر جامعه ایران از زبان لاریجانی

http://alef.ir/vdcd9f0fjyt09o6.2a2y.html?161468

بخشی از سخنان
لاریجانی در ادامه ملت ایران دارای ریشه غنی فرهنگی عنوان کرد و با اشاره به بیان گهربار پیامبر اکرم (ص) در خصوص دستیابی ایرانیان به دانش و علم حتی در ثریا افزود: این بیان پیامبر اکرم(ص) نشانگر برخورداری ملت ایران از فرهنگ غنی است و این یک خصوصیت مهم و بارز فرهنگی در طی دوران مختلف تاریخ کشور بوده است.


وی ریشه های فلسفه یونانی را برگرفته از فلسفه ایرانی دانست و افزود: به دلیل مبادلات اقصادی بین ایران و یونان  و در پی آن تبادلات فرهنگی، فلسفه و فرهنگ ایرانی در یونان ریشه پیدا کرد.


لاریجانی با تاکید بر اینکه فلسفه اشراقی فلسفه پیشتاز در ایران و جهان بوده است افزود: جامعه باید نسبت به فلسفه سهروردی و مکتب فلسفی اشراق آگاه  و حساس باشد.


وی با تاکید بر اینکه تفکر فلسفه اشراق را جدید را در نظر گرفته است زمینه های ذوقی و به تبع آن گستردگی حکمت مشایی از این حکمت به عنوان حکمت جامع تعبیر می کنند.

استاد اینم نظرات یکی از تاثیرگذارترین چهره های ایران
نباید حکم یهودیت همه را صادر کرد؟
پاسخ:
صد سال است  او و امثال او،  با قبضه تمام امکانات و تریبون ها و کرسی های آموزشی و سیل مجعولات مکتوب، چنین قصه هایی را در برابر رسانه ها و محافل رسمی تکرار می کنند. بنیان اندیشی فقط ده سال است از گوشه وبلاگی ظهور کرده و ارکان دروغ را به لرزه انداخته است.  بگذارید برای هزارمین بار توهمات یهود ساخته را تکرار، نمودار هراس از دریافت های نو  را پر رنگ تر و آیندگان را به حجت های تازه ای در تمسخر این تصورات مجهز کنند. این یک نبرد فرهنگی گسترده و جهانی علیه محصولات مراکز توزیع مجموعه دروغ ها و جعلیات فرهنگی و هویت شاسنه و فرقه گرایی های مذهبی ساخت کنیسه است.  هنگامی که حتی رییس جمهور روسیه یعنی پوتین را هم برای تقدیس زردشتیگری به میدان رانده اند، پس بدانید که از تزهای بنیان اندیشان هراسان اند و راه گریز می جویند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد