ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

خروج از مصر و ادعای فلسطین داشتن بر مبنای تورات و تمایلات خاخام

ویلان

یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:07 PM
جناب محمد اوجال با سلام . نکته بسیار زیبایی را طرح کرده اید.اگر در آیات الهی دقت کنید غالب آنها در خطاب به بنی اسرائیل هستند و بسیار کم به مسیحیان می پردازد و گویا در مواردی هم که به آنها اشاره می نماید توضیح می دهد که مسیحیان ملعبه دست یهودند. در غالب آیاتی که به کفار و بت پرستان اشاره دارد بنا به گفتار اهل قم آیات مکی هستند و برعکس آیات مربوط به بنی اسرائیل مدنی اند.و ظاهرا یثرب مرکز اقتصادی یهودیان شبه جزیره بوده و کفار بیشتر ساکن مکی بودند. البته خاندان پیامبر که از خاندان امی (غیر اهل کتاب) و مخالف بت پرستی هم بودند ساکن مکه بودند و اولین گروندگان به اسلام هم اهل کتاب نیستند بلکه از طایفه کفار مکه اند، کسانی که خانه کعبه و بتهای درون آن برایشان مهم و مقدس است و با پیامبر خدا به خاطر آنها می جنگند و نه مسائل اقتصادی یا قومی و...
بهرحال ازاینکه شما چنین اشاره ای را نموده اید و شاید باعث شود برخی از دوستان بجای سر وکله زدن با غیب گویان کمی به آیات الهی متوجه شوند از شما متشکرم  
 
  
 
 
 
محمد اوجال
یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 3:35 PM
استاد، ممنون از پاسختان. از طرف دیگر و باز بر اساس آیات متعدد قرآن، گمان می کنم قابل اثبات است که یهودیانِ (=بنی اسرائیلِ) مورد خطاب قرآن، دنباله و نوادگان همان بنی اسرائیل آزاد شده از ستم فرعون و عبور داده شده دریا هستند، اینطور نیست؟ (به نظر حقیر و با توجه به قرائن و شواهد متعدد قرآن، آن دریای مورد اشاره، "دریای سرخ" است).
پاسخ:
اقای اوجال. مظاهر موضوع خروج از مصر یهودیان چنان که مشهود است سئوالات بی جواب و یا حتی طرح نشده بسیار دارد که یهودیان نسبت به این سئوالات حساسیت فراوان نشان می دهند. هراس ان ها از این باب است که بپرسیم با وجود خروج از مصر حالا چرا ادعای فلسطین را دارند؟!

 

  

 

 

 

محمد اوجال اولوتورک

یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 5:23 PM
آقای ویلان، سلام. خواهش می کنم. علت اصلی سوال بنده این بود که به دنبال جواب این سوال مهم بودم که:
اگر علت «موفقیت یهود در "تلقین" تاریخ ساختگی» به ذهن مردمان سکونت داده شده در ایران و ترکیه، ـ چنانکه جناب پورپیرار در یادداشتها بدان اشاره کرده اند ـ "عدم وجود حافظه تاریخی" نزد این مردمان بوده است، در اینصورت در عربستان که چنین وضیعتی برای مردم آن صادق نیست (یعنی حافظه تاریخی وجود داشته است)، چرا همان "موفقیت" حاصل شده و مسلمانان سرزمین وحی نیز به همان میزانِ سایر مسلمانان، غرق در گرداب جعلیات تاریخی یهود (در باب تاریخ اسلام) هستند؟
در جستجوی پاسخ این سوال، این نظر به ذهنم آمد که علت این موضوع می تواند این باشد که شاید سرزمین وحی نیز یکی از مراکز تجمع یهود است، که قرائن و شواهد این نظر را تصدیق می کند.  

 

 

 

 

آمون : هرچند اشاره به این مطلب است: 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/03/28/post-2156/ 

 

ولی اصل مطلب به نوعی در این آدرس درج شده است: 

 

 قدمت تاریخی بیشتر فلسطین بر بنی اسراییل در تورات

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد