ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

عراق و افغانستان در ترازوی توانایی های ایران و جهان در سیاست

naina pagwan

جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 2:11 PM
استاد اگرتمام رهبران و سیستم مدیریت خاورمیانه یهودی است که خیلی از آنها را همه ما می شناسیم (مثل عمر موسی دبیر کل اتحادیه عرب یوسف رضا گیلانی در پاکستان و...) این شعار "مرگ براسرائیل " وعملیات و عکس العمل هائی که مثلا در لبنان یا ایران از اول انقلاب علیه دولت اسرائیل صورت گرفته را چه طور باید توجیه کرد.
آیا این یک نمایش بین المللی است؟
و یا همان لایه نازکی از اندیشه اسلامی در میان رهبران این کشورهای مسلمان و البته بین مردم است.
کتابی در خاورمیانه منتشر شده با این ادعا که پادشاه عربستان و خانواده اش از نسل یهودی های خیبر هستند. درست یا غلط خانواده سلطنتی عربستان اعتراضی به نوشته های این کتاب از خود نشان نداده.
از طرف دیگر وقتی اسرائیل ساختمانهای یک منطقه در فلسطین را بمباران می کند همین دولت عربستان سعودی با هزینه خود سال آینده همان ساختمان ها را دوباره بنا می کند.
و یا سیستم یهود زده کشور ما جلوی انتشار کتابهای شما را گرفته ولی وبلاگ شما همچنان سرپاست. (البته جدا از اینکه خود یهودیها بیشتر از همه مشتاقند بدانند شما چه چیزهای دیگری راجع به کثافت کاریهای آنها می دانید)
و یا در افغانستان زیر نفوذ فرهنگ و مدیریتی یهودی  نیروهای از جان گذشته ای پدر ناتو را (که باز هم مدیریتی  یهودی دارد) در آورده اند.و...
به گمانم آخر سر مسئله باز به قرآن ختم می شود.
هر ملتی که فقط یک بار تماس و برخورد هرچند ظاهری با قرآن پیدا می کند نا خود آگاه تبدیل به عنصر ضد یهود می شود. زیرا که قران متنی ضد یهود است.
این قرآن و جادوی اثرگذار آن معمائی است که یهود بعد از هزار و چهارصد سال هنوز موفق به حل و کشف آن نشده.
پاسخ:
مسلم است که قرآن مادر و مایه دعوت به ایستادگی در سرزمین های اسلامی است زیرا که تورات های موجود سطری دعونت به مقاومت ندارد. به قبیله و عشیره نشین افغانستان نگاه کنید که مردم آن ۴۰ سال است بدون وقفه با اجتماعی از نیروهای نظامی و اطلاعاتی ضد اسلام جهان می جنگند. ارتش سرخ را شکست داده اند و اینک اتحادی از نیروهای جهانی ضد اسلام را از پا در می آورند. مردم افغانستان و عراق یک پدیده در تاریخ تمدن بشرند.  
 
 
 
 
 
 
جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 7:08 PM
با عرض معذرت دوباره میپرسم : استاد از میان داستاننویسان ایرانی آثار کدامیک را قابل اعتنا میدانید؟
پاسخ:
آقا یا خانم naina pagwan. ما ۸ سال با یک نیروی محلی جنگیدیم و بدون پیروزی و چنان ازان بیرون آمدیم که فرمانده کل قوا قبول آتش بس را با نوشیدن جام زهر برابر دانست. مردم افغانستان ۴۰ سال است با اجتماعی از نیروهای نظامی دنیا ستیزه می کنند. ارتش سرخ را شکست داده اند که باور کردنی نیست و اینک با نظامیان اتحاد جهانی ضد اسلام دست به گریبان است که به شکست خود در افغانستان اقرار می کنند. این همه توان در میان ملتی عشیره نشین از چه منبعی جز دعوت های قرآن تراوش می شود، چرا که تورات های کنونی حتی سطری دعوت به مقاومت ندارد. در تجربه معاصر افغان ها و عراقی ها قهرمانان دوران اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد