ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تاریخ دان در معرض بنیان اندیشی و تغییر نگرش های جعل زده به حقیقت

سعید.س

دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 10:11 AM
پس از مدت‌ها بحث و جدل، دوستی علاقمند به تاریخ را راضی کردم که کتب استاد را بخواند؛ در خلال مطالعه کتب مزبور سؤالی برایش پیش آمد که اطلاعات کم‌مایه‌ی تاریخی‌ام نتوانست او را قانع کند. وبلاگ استاد را به او معرفی کردم تا سؤال را از ایشان پرسیده و جواب بگیرد. متأسفانه استاد و دوستان نهایت لطف را به وی نشان داده و او را به نفس گرم حاخام و زیرزمین اورشلیم ارجاع داده و او را دست‌پرورده‌ی یهوه خواندند؛ به طوری که او غرق شدن در جعلیات یهود ساخته را به توهین‌های دوستان ترجیح داد!!!
اگر مرا نیز موعظه‌گر کنیسه نخوانید باید بگویم از آن جایی که مباحث تاریخی تا مغز استخوان این ملت رسوخ کرده، دوستان باید سعه‌ی صدر بیش‌تری از خود نشان دهند نه اینکه هر سؤال یا شبهه‌ای را توطئه‌ی برنامه‌ریزی شده و هدف‌دار یهود قلمداد نمایند. نیکوتر خواهد بود اگر هر کدام از ما در راستای دست‌یابی به حق و حقیقت مد نظر مباحث این وبلاگ، صبر را سرلوحه‌ی گفتارمان قرار دهیم و به گسترش روزافزون گفتمان بنیان‌اندیشی کمک کنیم. چرا که به گمانم فلسفه‌ی وجودی این وبلاگ نیز همین امر است.
کمی از استنطاق‌های لمپنی و قضاوت‌های دم‌دستی بکاهیم و محفل بنیان‌اندیشی را به با ارج نهادن به پولورالیسم رنگین‌تر کنیم.
به امید آن روز...   
پاسخ:
آقای سعید س. به گمانم نزدیک به هزار یادداشت در این وبلاگ عرضه شده که به وجهی شگفت با یکدیگر مرتبط اند، آن طور که اگر وارد شونده ای یکی از یادداشت ها را قابل پذیرش و اعتنا بداند، به نحوی بر درستی تمام مطالب صحه گذارده است. حالا کسی به شیوه ی راندوم مقاله ای را سرسری و یا حتی به دقت می خواند و معلوم است که بلافاصله به میزان 999 مقاله دیگر در ذهن اش سئوال سبز می شود که وجین آن ها تنها در قدرت خاخام است.  این طوری است که  برخی را به این و آن آدرس حواله می دهم زیرا مقدور نیست متن و استدلال این همه یادداشت را برای صاحب سئوال تکرار کنم. متوجه شدید که اشکال کار کجاست؟ چیزکی خوانده و حتی از این و آن شنیده اند و با سنبه پر زور وارد می شوند که چه و چه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد