ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کاسب کاران محله مون مارت پاریس در حسرت آرزوی ناصرالدین شاه قاجار

آزاده | ق

یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 06:28 AM
بربرستان .
دقیقا .
اینجا یه لحظه تامل کن . در کتاب " شارل و عبدالرحمن " به قلم جرجی زیدان یکی از یهودزادگانی که به مسیحت گروید تا از جهان عرب اخراج نگردد . از بربرهایی نوشته شده بود که شجاع ، وحشی ... جنگاور و بغایت بی رحم و عاشق خشونت و کشتار و طلا و البته سیه چرده که در سپاه عبدالرحمن بودند .

با علم به وهم آلود بودن این کتاب ، فعلا واژه " بربر " را بر می داریم می رویم سراغ نظر بعدی .

" بربر " در کتاب های تاریخ جهانی ، عموما به ایران و ایرانیان باستان اطلاق می شد . لقبی که یونانیان به ایرانیان داده بودند که مترادف با وحشی بود و شکست ایران از یونان را شکست بربریت می نامند البته اخبار این شکست در عهد همان هخامنشیان ، طبق تاریخ سفارشی . عرب ها هم هر زمان که نزاع بالا بگیرد و صحبت از تازی می شود با یک واژه بربر ، دق دل خالی می کنند . چون بربر دیگر از تازی هم یک چیزی اون ورتر است و آقایان باستان زده هم سراسیمه توضیح می دهند که یونانیان باستان به تمام ملت های غیرخودی می گفتند بربر . درصورتی که چنین چیزی نبوده .
حالا ، اینجا هم ما یک " بربر " داریم .

در اروپا و کشورهایی که مدعی شده دارای نژاد خالص آریایی هستند !!! از بربرهای پلشتی روایت کرده اند که در دل جنگل ها و یا پشت کوهها زندگی می کردند که کارشان سرقت بود اما دلیر .. جنگاور و موهای سرخ و هیکل تنومند داشتند به اضافه بوی بد .  

.... حالا در قاره آفریقا ما کشور لیبی و مراکش را داریم که مورخان و جامعه شناسان غربی ، مدعی هستند باقیمانده هایی از قبایل بربر در این دو کشور وجود دارد که خواهان برگشت زبان رسمی کشورشان از عربی به زبان مادری شان که همان بربری  یا چه می دانم همان آمازیغ است ، هستند .
البته حالا ویکی پدیا باز هم از زبان مصریان نگونبخت باستان آنها را آزاد مردان خطاب می کند .

و اینجا هم که بنا بر یادداشت فیگوئرا می رسیم به بن بست " بربرستان " .

خب ، ما گذشته ای را می خوانیم که از کوچ آریاییان به کرات نوشته اند که تا آلمان و ایرلند هم رسیده اند . ابتدا بربرها را کشته اند در ایران و بعد کوچیده اند ... و بعد هم یونان و شکست بربریت و عرب ها که به ایرانیان عجم می گفتند . که این عجم گاهی می شود گنگ زبان و گاهی غیر عرب . و همچنین حمراء ، دیگر هرجور میل بانوان و جنتلمن ها بکشد .. تفسیر خودشان را دارند .

اگر ما توجیه را کنار بگذاریم که بربر توامان است با وحشی که در هر ملتی وجود دارد .. به یک حلقه مفقوده می رسیم .. که اساسا بربر ، بربری که زبانش گنگ بوده وحشی و عاشق کشتار و البته هم کوچرو ، لقب کدام قوم بوده که هنوز هم در دهان جهانیان می چرخد ؟

آقای ریچارد فرای ، مطمئنا می داند . آقای فرای چرا این همه گشاده دستی ؟  ...
پاسخ:
خانم آزاده. فعلا ناصرالدین شاه را در اروپا گم کرده ایم که گمان دارم  به دست کاسب کاران محله "مون مارت " دزدیده و مخفی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد