ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

جرات ابراز نظر و پذیرش حقیقتی که مخالف آموخته ها و عملکردهاست

رهگذر

چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 07:12 AM
استاد گرامی و آقای اوجال. نکته دقیقا همینجاست: کسی انتظار ندارد شما در جیبش قاقالیلی بریزید یا به او مدال شجاعت در ابراز نظراتش را بدهید یا از او حمایت کنید یا پشت در بنشیند تا به او اجازه رسیدن به مرحله صفر را بدهید و یا ... نکته دقیقا در همینجاست که شما بر مبنای کدام یقین نسبت به افرادی که نمی شناسید و از نیتشان بی خبرید تهمت و تحقیر و بی احترامی روا میدارید؟ در اینصورت چه فرقی است بین شما با آن کسانی که دقیقا به همین شیوه و منطق به شما فحاشی میکنند و اتهام می بندند؟ بیایید در مورد همین شخص تصور کنیم که با دیدن فیلم تختگاه کلا دگرگون شده!! آیا اونوقت هم حاضرید به جای ناسزا و تحقیر از در تایید وارد شوید؟ بعلاوه شما از کجا می دانید که نظر او درباره فیلم چیست که پیشاپیش در مورد او حکم صادر می فرمایید؟ من فقط می گویم شما که توصیه به صبر می کنید، لطفا خودتان هم کمی صبور باشید و به جای گرفتن یقه این و آن بگذارید افراد مطابق ظرفیت و قدرت فهم و شهامت ابراز نظر وارد میدان شوند. همه بیست نیستن و همه صفر هم نیستن. باور بفرمایید خود شما تمام عمر صفر یا بیست نبودین اکنون هم شاگردان تان صفر یا بیست نیستن. همین کسی که امروز پانزده است ، دو سال بعد ممکن است هیجده بگیرد و پنج سال بعد ممکن است بیست شود! فقط صبر لازم است و بیان تدریجی حقیقت!

ضمنا یادمان باشد همین افرادی که متناسب با قدرت فهم شان و میزان آشنایی شان با نظرات گسترده شما و میزان شجاعتشان در مورد شما اظهار نظر می کنن، چه در هنگام مخالفت و چه در هنگام تایید، همواره با احترام از شما سخن می گویند! و این احترام چیز سختی نیست که شما از رعایت آن سرباز می زنید و از همه می خواهید مثل شما زود و تند و سریع یقه بگیرند و به طرفشان ناسزا بگویند واتهام بزنند!

البته ممنون که اجازه دادین بنده هم نظرم را بگویم.
پاسخ:
آقای رهگذر. کسی که از یادداشت 104 و یا دیدار از مستند تختگاه هیچ کس بنیان باورهای تاریخی و قومی اش به لرزه در نمی آید و آوار دروغ بر سرش خراب نمی شود، مناسب این مطالبات تمدنی نیست و به تر آن که گله خود را بچراند. هر تالیفی در هر موضوعی، وظایف خود را دارد و تحول فرهنگی در مبانی جاری نه فقط نیازمند صرف وقت، بل مردمانی با اندیشه های حقیقت خواه معاصر است.

 

  

 

 

 

آمون : و این بحث ادامه داشته ... 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/03/16/post-2092/

 

و احتمالا خواهد داشت!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد