ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تلاشهای مذبوحانه و جگرخراش مامور فلک زده و افلیج در انکار پوریم

حمید

چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:27 AM
استاد حرف های آقای رهگذر حرف دل خیلی از افرادی است که با آثار و روش پاسخگویی شما آشنا هستن کاش بین ضفر و بیست بقیه اعداد رو هم می دیدین
و کاش از پوریم که غیر قابل اثبات است و وقوع ویا عدم وقوع آن کمترین ربط و تاثیری بر جعلیات و دروغ پردازیهای یهودیان ندارد کمتر اسم به میان می آوردین
باور بفرمایید تمام تحقیقات ارزنده شما با این نظریه پوریم که هیچ دلیل محکمی نه در مقاله 104 و نه در هیچ جای دنیا برای آن نمی توان یافت تبدیل به مطالبی شده اند که کمتر کسی آنها را جدی میگیرد.
کاش حضرتعالی بصورت جدی در خصوص پوریم تجدید نظر میکردین و تخقیقات بی بدیل خود را با حذف این نظریه جاودانه میکردین(تا در قیدحیات هستین)
پاسخ:
آقای حمید. قرار نیست برای ارضا و اقنای کسانی چون شما، در برابر سئوالی که خود نشان از عدم اشراف نسبت به نظریه پوریم است، یک بار هم جداگانه چند هزار صفحه مستندات نظریه پوریم را باز نویسی کنم. بارها گفته ام که مدخل های این مباحث کلان و تسلط بر آن نیازمند مطالعه عمیق یادداشت ها است و نمی توان با مطالعه سرسری یکی دو مدخل خود را در اندازه قبول پوریم بالا کشید. این جا حلوا پخش نمی کنند اگر یادداشت 104 و چند یادداشت دیگر به عنوان دلایل وقوع پوریم  بر شما تاثیری نداشته، از این پس برای دریافت پاسخ به نفس گرم خاخام رجوع کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد