ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رضا مرادی غیاث آبادی در آزمون و محک مستند تخت گاه هیچ کس

رهگذر

سه شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 3:20 PM
استاد عزیز می دونم که از این نظر من خوشتون نمیاد و اونو نمایش نمی دیدن، ولی باید در نقد شما و شاگردانتان گفت که در منطق شما نمره افراد یا صفر است یا بیست! و حاضر نیستین قبول کنین که شاید کسی دوازده یا شانزده باشه! برای همین آقای غیاث آبادی و دیگران مثل ایشان را بطور کامل و بر مبنای اتهام و ناسزا و تحقیر رد و نفی می کنین چون غیاث آبادی هم یا باید صددرصد حرف زدنش را تعطیل کند و فقط حرفهای شما را بزند و درباره پوریم بنویسد و یا باید صددرصد مخالف شما باشد! جالب است که اینهمه شما و دوستانتان از اتهام ها و ناسزای مخالفانتان شکایت می کنین ولی خودتون هم به همان شیوه به هرکس که دنباله رو صددرصد شما نباشه، بد و بیراه می گین! خیلی جالبه والا! تو این فضای پز از دشمن میخام ببینم کدام یک از این شاگردان مدعی و بنیان اندیش حضرت عالی (جز معدودی) تا حالا جرات کردن مثل غیاث آبادی زیر اسم واقعی خودشون و در ملا عام حرفهای شما را تکرار کنن؟؟ تازه همون عده معدود هم در ناسزاگویی به غیاث آبادی مشارکت ندارن!! بهتره تو یه تابلو رسمی اعلام کنین کلا هیچ کسی هیچ حرفی نزنه: چون اگه حرفهای شما را بزنه که می گویید تقلید و دزدی کرده به اسم خودش و دنبال شهرت و ثبت مدخل به اسم خودش هست و از این حرفها!! و اگر حرفهای شما را نزنه که می گویید نفهم و مزدور و بی سواد و یهودی و .... هست!!! بالاخره موافقان صددرصد یا نسبی شما باید چه غلطی بکنند تا از شما فحش و اتهام نشنوند؟؟

اون هم تو شرایطی که این افراد از هر دو طرف فحش می خورن!! البته من جواب شما را می دونم! می گید باید صددرصد تو میدان باشه یا اصلا وارد میدان نشود! یعنی همون صفر یا بیست! که بازهم فحش می خورد چون اگر قرار باشه کسی حرفهای شما را بزنه که میشه دزد و مقلد و بعلاوه وقتی شما همین حرفها را میزنید، دیگه چه نیازی کس دیگه ای هم همون حرفها را عینا تکرار کنه؟؟
پاسخ:
اقای رهگذر. مجموعه این بازنگری ها، بر اساس رخ داد پوریم و تبعات ناشی از آن منظم شده است. اگر کسی پوریم را نمی پذیرد، هرچه در باب شرق میانه بگوید و بنویسد و بخواند، بی ارزش و دور ریختنی است. در نخبه گویی های عمومی در این باب گفته شده که شتر سواری دولا دولا نمی شود و لااقل من نمی توانم برای حفظ نظریات ضعیف و مغایر اشخاص در جیب شان قاقا لیلی بریزم. ظاهرا درک و دریافت این امر کلی برای شما دشوار است که تمام دارایی های  تاریخی، که بیرون از چهارچوب پوریم در این یا آن باب، ادعا و ذخیره کرده اند  سطر به سطر و کلام به کلام افسانه های جمع آوری شده به سعی خاخام و کشیش و کنیسه و کلیسا است. در مورد ان شخص به خصوص نیز کافی است عقیده او نسبت به مستند تختگاه هیچ کس را بپرسید.  
 
 
 
 
آمون : و نیز: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد