ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

برتری های قومی اعم از فارس و ترک و لر و کرد و گیلک و استرآبادی

مهدی - مهدی

شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 10:18 PM
جناب آقای پورپیرار،

محقق بنیان بین و مجاهد پایدار، خسته نباشید. آن عکس لینک ارسالی مربوط به یک اپرای یهودی بنام "ژوییو" (Juive) است که به فرانسوی به معنای "زن یهودی" است. اجرای آن هم مربوط به "نیل شیکوف" یهودی است. آن لباس هم لباس سنتی یهودیان است که حاخام ها مراسم معینی به تن می کنند. ضمناً اسحضار دارید که در عکس های قدیمی از ایلات لر، بعضاً تصویر حاخام قبیله به وضوح در میان افراد دیگر قابل تشخیص هست. با این اوصاف شناختن سبقه یهودی برای لران دشوار نیست. همین طور است احوال ترکان مهاجر از قفقاز با آن تورات ترکی شان. همین طور است تکلیف گیلان با نام و دیگر اطوارشان.
برای کسی که بخواهد حقیقت را دریافت کند تابلو قومتی منطقه گویای همه چیز است و به روشنی پاسخ می دهد که خیل گمشده جمعیت یهودیان که بنابر نرخ رشد طبیعی باید امروز بیش از یک میلیارد نفر باشند، اکنون کجا هستند.

ارادتمند
مهدی
پاسخ:
آقای مهدی - مهدی. اینک زمان است که بی حاصلی برتری طلبی های قومی، اعم از فارس و ترک و لر و کرد و گیلک و استرابادی را کنار بگذاریم، که هیچ یک سند حضور و ورودی دورتر از دو قرن و نیم به دست ندارنم. دشمنان بنیان اندیشی اگر نمی توانند سه مسافرت به فرنگ و دو سفر زیازتی ناصرالدین شاه به مشهد را مدلل کنند، پس ضزورت است که باد و بروت و تورم قومی را کنار بگذاریم و پیشاپیش در تکاپوی شناخت خطه اجدادی خود باشیم.    
 
 
 
آمون : و این سوال بی جواب می ماند که پس این جوانه های بنیان اندیشی از کدام جمعیت جوانه می زند؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد