ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نجاست در قرآن و نجاست در عرف جامعه بین الملل و روشنفکران

دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 2:41 PM
سلام در جواب فردی نوشته اید :آقا یا خانم baran. به جای خرج کردن احساسات، پاسخ دهید که چرا خداوند یهودیان را نجس و مجبور به پرداخت جزیه کرده است؟! میخواهم بدانم اگر کسی مومن به این آخرین کتاب الهی نباشد چگونه توضیح میدهید که خدا انها نجس قلمداد کرده !؟ وانگهی نگویید که یهود و نصارائی که  عزیر و عیسی را به مرتبه و شریکی خداوند نرسانده اند  پس مسلمانند .زیرا شیعیانی که علی و سنیانی که رسول والامقام را نیز به آسمان بر کشانده اند نیز نجس قلمداد میگردند .وانگهی شما مرتبه خود را بالاتر از رسولی انگاشته اید که خدا به او فرمان داده بود : بگو و برو و او فقط بیم دهنده و مژده دهنده بود .وانگهی بنظرم قضاوت خداوندی به مانند شما زمینی نیست زیرا او به دلها آگاه است و او مانند شما نیست زیرا که ممکن است خود شما هم یک یهودی باشید که از جانب خدا نجس خطاب نگردید . در امان خدا
پاسخ:
بله درست است به حمد الله هم امروز یهودیانی حتی در مقام خاخام رفتار قوم خود و تصمیمات کنیسه علیه جهانیان را نمی پسندند و مردود می دانند و مجازید مرا هم در صف آنان جای دهید. اشکال کار در این است که درنمی یابید به سبب رفتارهای موجد جنگ و ظلم و روآوری به جعل و درهم ریزی تاریخ و هویت و  فرهنگ بشری، از طریق به خدمت خوانی جماعتی از روشن فکران وامانده، هم امروز و از منظر صاحبان خرد در پهنه جهان نیز، یهودیان در مفاهیم و متون زمینی و غیر الهی هم نجس خوانده می شوند.  
 
 
 
 
آمون : خیلی جالب است که به کسی که چنین پاسخی می دهد، عنوان یهودی زده شود! ولی بعضی ها هنوز به آقای پورپیرار، تهمت یهودی بودن می زنند!  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد