ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

علت جواز ورود یهودیان/آنوسیان به وبلاگ بنیان اندیشان و جولان شان

بی نام

یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 08:31 AM
جناب aydin

مثل اینکه متوجه نیستید. مسئله آزاده /ق با عارف محب الله وجناب نصر اصفهانی فرق می کنه.جناب خاخام منوخیم هم از برو بچه های قدیم بنیان اندیش هستند.
عارف یه بیمار مستوجب ترحم واسکیزوفرنیه.نصر اصفهانی هنوز که هنوز در فاز آموخته های مادر بزرگ جهودشه که مثه خیل بزرگی از اصفهانیا شب قبل از خوابیدن ده هزار بار سوره قل هو الله می خونه تا اجنه سراغش نیان به این صورت هم می خونه: یه قل به یکهزار ،دوقل به دو هزار و....ده قل به ده هزار. هنوز توی فاز اسرائیلیاته.  وخاخام منوخیم یه بنیان اندیشه واز خودمونه.
واما آزاده/ق یه موجود با مطالعه وصاحب روش در در گیریهاست.آدم با هوشیه که می دونه چطور باید تخریب کنه در نوشته هاش شبه اطلاعات ریز وغلط زیادی وجود داره که به اطلاعات داده شده از جنس اطلاعات انتل اکتولی نزدیک ولی غلط ؛ یعنی اینکه ایشان داره خشت خام در بنیان فکری مرصوص ما کار می زاره.
ایشان قصد آوار کردن بنای قائم ضد دروغ بنیان اندیشان را داره.بی شک استاد از این مسئله خبر داره و اراده تخریب مورد نظر آزاده خانم را تشخیص داده شاید داره اثر پذیری شاگرداشو محک می زنه.بنده خود را ملزم می دانم که جواب ایشان را بدهم وشبهه پراکنی (بخوان اسرائیلیات پراکنی در مکتب بنیان اندیشی) ایشان را افشا کنم
شما ودوستان دیگه هم می تونید فقط بخوانید یا گوشه ای از کار را به قول خودتان بگیرید وتحقیق کنید اصلا"  حرکت باید متنوع وچند لایه و فضای ضد دمکراتیک صفر ویک را برای حفظ خودمان هم که شده کنار بگذاریم.
اگر حمل بر خود ستایی نباشد بنده شامه نسبتا" خوبی در تشخیص خطر دارم حد اقل در مسئله مربوط به فروم شاید دوستان یادشان باشد بنده خطر ان را قبل همه تشخیص دادم واعلام کردم بنده از همین دریچه کوچک وارد معبد بنیان اندیشان می شوم وکاری با آن ورودی مجلل فروم ندارم وامروز اعلام می کنم این آزاده عامل نفوذی برای ایجاد خبط وخلط است وبوی دشمن می شنوم.


پاسخ:
اقای بی نام. نگران نباشید. همان طور که پشت جامعه روشن فکری و اذناب بین المللی یهود در برابر مندرجات مستند تختگاه به خاک رسید و خاموش ماندند، حالا هم در برابر عکس ناصرالدین شاه با کفش پاشنه بلند ضربه فنی شده اند. بنیان اندیشی از اطوارهای لوس این و ان صدمه نخواهد دید. پذیرش آنان به صفحات این وبلاگ برای تماشای دوستان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد