ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رسامی اعطای نشان گارتر یا شوالیه به ناصرالدین شاه قاجار در لندن

آزاده / ق

جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 08:58 AM
امروز ، برای عکس سوم که ناصرالدین شاه را با ادوارد هفتم درون کالسکه نشان می دهد و از بخت عالی ، درب کالسکه دارای نشان سلطنتی ست ، به نکته جالبی رسیدم .
تصاویر گرافیکی از ناصر الدین شاه وجود دارد در همین ویکی پدیای خودمان . خب البته قبل از من میلیون ها نفر دیده اند . و نوشته اند ولی من باز هم می نویسم .

اما ... نه بهتره بنویسم آما .
بوسیدن دست ملکه توسط ناصر خان قجری .
شرکت ناصرالدین شاه در یک اپرا همراه با ادوارد و همسرش و یک پرنسس روسی .

ما لژ سلطنتی که ندیدیم . شاه با پرنسس گرم صحبت است . عجب تصویر امیدوار کننده ای .. . مترجمی وجود ندارد ، شاه فقید ایران از دودمان قاجار بغیر از زبان مادری ، هم بریتیش می داند و هم روسی ، !!!!!

چقدر هم اندامش موزون و رعناست . عجب استایلی ... اوووم بخورمش .

حتی نکرده اند که عکسی از اعطا نشان بند جوراب که ملکه به پادشاه کشورمان داده به آلبوم تاریخ ما اضافه کنند .. فقط یک طراحی خیلی ساده و ابتدایی !!! روی کاور مجله .


همین ؟
شرایط اعطا بند نشان جوراب انجمن گارتر جالب است ، حوصله کنید و بخوانید . حالا ما فکر می کنیم که مراسم اعطا نشان شوالیه بوده . این چنین مراسمی ترتیباتی دارد و جامه های خاصی .
از این تصویر که اظهار شده روی جلد مجله لندن مصور چاپ شده ، ما پادشاه کشور پهناوری  را می بینیم که روی دست ملکه ای افتاده که در جایگاه و مقام ، همتا و هم تراز هستند .
کشور ما که مانند هندوستان در عهد قجر از ایالت های
انگلستان به شمار نمی رفت . مثل عهد پهلوی ها هم اشغال نشد که بیایند پدر را ببرند ، پسر را ، با ضربه ی شمشیری به شانه به تخت بنشانند .
ناصرالدین شاه این امپراطوری را به ارث از جد بزرگوارش آغا محمدخان ... ( یادم نبود ایشان مردانه گی شان توسط کریم خان به زنانگی تبدیل شده بود ) .. نه ، از اون یکی برده . منظور این است که از طرف ملکه مامور به خدمت نبوده .

ما شرقی تازه به دوران رسیده هستیم ، انجمن سلطنتی بریتانیا جماد شده که متوجه سوتی نشده ؟

... خب ، شاید من اشتباه کردم . پادشاه کشوری که  " جلفاوه " یکی از استان های کوچک امپراطوری گسترده اش بوده ، می تواند زانو بزند و دست یک ملکه را ببوسد .
و شوالیه تشریفاتی کشور انگلستان هم باشد .
پاسخ:
خانم آزاده. تند نروید، مواظب چاله چوله ها باشید و حوصله کنید. ان رسامی ها درست به مقدار مینیاتورهای مغولی بی ارزش اند صحبت از جعل است و نه اشتباه. با این لباس کم مواظب هوا هم باشید، مبادا سرما بخورید. پس خاخام چی یادتان داده؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد