ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

درددل های بنیان اندیشان از تنهایی حقیقت در عصر مدرنیسم جدید

بیابان حقیقت

سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 10:49 AM
سلام استاد

واقعا در این روزگار باید حقیقت را به بیابانی تشبیه کرد که جز رهگذرانی اتفاقی ونادر که به میل قدم در آن گذاشته اند ندارند.

برایم جالب است پس از این همه مطالب کوهسان از قلم شما  که هر صفحه اش به تنهایی سر تر و پروزن تر از اقدامات تمامی روشنفکران و سردمداران دنیای اسلام در جهان اسلام برای ایجاد اتحاد اسلامی است عده ای باز مرید کسانی هستند که در قریب نیم قرن حضور خود در راس امور مسلمین حتی قدمی به اندازه قدم یک مورچه در اتحاد مسلمین برنداشته اند و هنوز بالای منبر از افسانه ها و داستانهای یهود ساخته می گویند.

خدا خودش صبر عطا کند.  
 
 
 
 
 
 
آیدین قشقایی
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 12:06 PM
سلام به دوستان
من حدود 4 سال پیش خلاصه نظرات جناب آقای پورپیرار و لینک مستندهای ایشان را به آقایان روشنفکر ترک از آذری تا قشقایی فرستادم گفتند بزودی جوابیه ای آماده خواهند کرد. چهار سال گذشت و خبری نشد!!!!
سایت و وبلاگ تمامی کسانی که عناوینی مثل خبرگزار و خبرنگار و محقق و وکیل و وصی با خودشان یدک می کشند و در سطح ملی یا رسانه ای اسمشان را شنیده بودم را گشتم و مطالب را خدمتشان ایمیل کردم و یا در سایتشان پیام گذاشتم ولی از پاسخ خبری نشد که نشد!!!!
دلمان خوش بود بالاخره فردی با نام مستعار 206 پیدا شد که بقول خودش دنبال حقیقت است رفتیم و دیدیم که حساب وی هم از آنتی و دوستانش چندان جدا نیست و وی هم دکانی باز کرده و با حقه ای دیگر دنبال نان برای سفره خودش می گردد!!!
امید که روزی روشنفکر متعهدی پیدا شود!!!!  
 
 
 
 
 
آمون : این حرف دقیقا تایید می شود چرا که این کار توسط خود بنده نیز انجام شده است در کنار این مطلب که شبکه ها و سایت های مختلف ماهواره ای و اینترنتی نیز مشمول همین امر هستند، حتی آنها که ادعای مخالفت سنگین دارند! منظورم تمام ایمیل ها و آدرس هایی است که ارائه می شود!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد