ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

خدمت به مردم خوزستان و باز کردن گره های کارهای آنان

آزاده / ق
دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 3:21 PM
تاریخ به یاد می آورد که گروهی از سپاه بابک خرم دین که بخاطر لباس های سرخ رنگ شان به سرخ جامگان معروف بودند در این سرزمین زندگی می کردند که عرب های مهاجر به آنها بخاطر لباس های سرخ شان لقب محمره دادند و این نام محمره ماندگار شد . سرانجام در سال 1314 ، فرهنگستان ایران نام این شهر را ، از محمره به خرمشهر یا شهر خرم یا خرمدینان ( سپاه بابک خرمدین ) تبدیل کرد .

خب .
اون وقت این یارو که اسمش بابک خرم دین بوده جومه اشم سرخ بیدِه با کی جر ( جنگ و دعوا ) کِردِه ؟
: عرب مهاجر مسلمان .
حتما اون عرب های مهاجر دیروز اجداد همین قبائل و عشایر امروزی خوزستان هستند که برای خودشان یک کتاب تاریخ قطور دارند ؟ اونهم نسخه شیعی و علوی و نجفی .
گاهی وقت ها ، یه خدانشناسی میاد واسه دلش یه چاخان مصلحتی می گه . پشت بندش یه عده بی خبر خدا میان و مدام به اون دروغ گوشه می دن . دروغی که هر روز گوشه بخوره ، هر روز کش بیاد بدست عرب ، کورد و لور و ترک و اون بقیه ، و هر روز وسیع تر میشه ، میشه همین ناکجاآبادی که اسمش خاورمیانه است .
لابد ، بابک خرم دین با عرب های یهودی مهاجر نزاع داشته . یهودی الاصل هایی که تبارشان برمی گردد به  قوم حضر . ... حضر  موت ، اجتماعی پهناور از یهودیان باستانی رانده شده از مصر وفلسطین در یمن .  که به ایران مهاجرت کردند .
تا به امروز هیچ توجیه و توضیح علمی از  حضور  اقوامی که به حضرمی شهره هستند و در خوزستان ساکن ، به جویندگان داده نشد .
و نساب ها مدام یک کلیشه را تکرار کردند " حضر  " همان شهری ها هستند قطب مخالف عرب ، اعراب و بادیه نشین ها ، بدوی ها .  
 
 
 
 
 
 
 
 
aydin
دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 9:54 PM
در مورد تاریخ اعراب و قبایل آنها اطلاعات چندانی ندارم ولی تا آنجا می دانم که بابکیان یا خرمدینان یا سرخ جامه گان هم یک افسانه هستند مثل هخامنشیان خانم آزاده / ق .

لطفا فتنه جدیدی به پا نکن . ترک ها با اعراب هیچ خصومتی حتی تاریخی ندارند .
پاسخ:
خانم ازاده/ق.  روزگار بی مروتی است. به فکر فردای خود باشید و ول خرجی نکنید. باز کردن هر گره ای از تاریخ و هویت و فرهنگ  خوزستان، خدمت به مردم ان منطقه است.  
 
 
 
 
 
 
 
آزاده / ق
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 06:20 AM
aydin
قصد باز کردن فتنه جدیدی ندارم . پیشوایان دینی ما که شعار دیانت سوای سیاست است را مدل حکومت شرقی ها قرار می دهند اما در اسرائیل همچنان مو به مو از روی کتاب های آسمانی  عمل می کنند و بی بی ( بنیامین نتانیاهو ) را هدایت .  
سر کلاف را شل و این دیگران هستند که جدی گرفته اند و همچنان می نویسند .

مطلبی که راجع به بابک نوشتم . از روی یک ویژه نامه برداشته بودم . مگه به این هوا |    | فاصله دقت نکردی . و آن توضیح که به پهنای یک پوزخند است  .


"" تاریخ به یاد می آورد که گروهی از سپاه بابک خرم دین که بخاطر لباس های سرخ رنگ شان به سرخ جامگان معروف بودند در این سرزمین زندگی می کردند که عرب های مهاجر به آنها بخاطر لباس های سرخ شان لقب محمره دادند و این نام محمره ماندگار شد . سرانجام در سال 1314 ، فرهنگستان ایران نام این شهر را ، از محمره به خرمشهر یا شهر خرم یا خرمدینان ( سپاه بابک خرمدین ) تبدیل کرد . "" بریده ای از روزنامه راه مردم 

 
 
 
 
 
 
آمون : از این آزاده /ق هر کاری بر می آید الا راستی و درستی.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد