ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تاریخ 500 ساله خوزستان و عشیره های آن در کنار مقبره دانیال نبی

آزاده / ق

یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:42 AM
آقا ناصر
چند روز پیش به دیدن دوستی رفتم که مقداری از یادداشت های شما را قبلا برایش پرینت گرفته و برده بودم ، به ویژه اینکه " در زمان ظهور و طلوع اسلام، به سبب وسعت آسیب قتل عام پوریم، در ایران انسان زنده ای نبوده است، که مثلا عرب به او لقب عجم دهد " . خب عکس العملش بعد از قرائت یادداشت ها ، دو جور بود .
-در حال مطالعه کتابی ست که از کازرون برای او پست شده که سرگذشتی از پیامبر مسلمین در آن به چاپ رسیده که بیماری صرع داشته و هر بار که می غشید ، بعد از بهبودی می گفت که مکاشفه ای به او دست داده .
-کتاب سرگذشت تاریخ قبائل خوزستان را به من داد و توصیه کرد حتما آن را مطالعه کنم .

و .... حتما آن صفحه نشانه گذاری شده که مطلبی راجع به سرگذشت تاریخی عشیره اش دارد را حتما نگاهی بکنم . که چطور اجداد دلیرش با امام علی وارد سرزمین پارس شدند !!!
یکی دو ساعت پیش هم صفحه ویکی پدیا را بالا بردم و چیزهای جالبی هم راجع به زبان عربی خوزستانی خواندم و هم سرگذشت عشایر خوزستان .

بی سبب نیست احمد کسروی از تاریخ 500 ساله خوزستان نوشت .
پاسخ:
خانم ازاده. آدمک هایی با این حد از ظرفیت دریافت را با مستند طوفان و تختگاه محک بزنید. اگر از ان محکمات تاثیر نگرفتند پس اجازه دهید با همان یهود نوشته ها در باب  عشیره خود خوش باشند. حالا شما که بچه محل خوزستانید، بگردید شاید اسناد سالمی از حضور ۵۰۰ ساله همان قبائل کسروی ساخته و یا زمان بالا بردن مقبره دانیال، چیزکی بیابید.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

حقیقت تلخه برای شما؟

نه دوست عزیز. /آمون/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد