ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سلسه های دروغین در اقصی نقاط جهان در تدوین دروغین تاریخ فرهنگ

ساده دل

یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 03:08 AM


سلام بر استاد پورپیرار و همراهان بنیان اندیش




به نظر میرسد کشورهایی که شریک نقلیات جنگهای صلیبی و حکومت عثمانی جعلی بوده اند نیازمند بنیان اندیش اساسی در منابع تاریخ خود هستند:

اصلیت افسانه دراکولا از کشور رومانی نشات می‌گیرد که به دلیل هیجان و وحشت خاص این روایت به تمام نقاط دنیا منتقل شده‌است. این کتاب توسط جمشید اسکندانی به فارسی ترجمه و در سال ۱۳۷۶ منتشر شده است.

کنت دراکولا فرمانروای قسمت جنوبی رومانی بوده .وی شخصیتی خشن و ستم گر داشته است . او برای فرمان بردن مردمانش قصر خود را با رنگ قرمز رنگ آمیزی کرده بود و از تماثیل وحشت آور و تخیلی مزین کرده بود. او حتا در زمان خودش هم به نام دراکولا – پسر اژدها - شناخته میشد، وی همیشه لباسهای تیره رنگ بر تن می کرد آستر شنل خود را از مخمل قرمز رنگ دوخته بود و همیشه شراب سرخ مینوشید. به همین سبب مردم گمان میکردند که وی خون آشام است.

او در سالهای تحول قرون وسطا به عصر رنسانس، به نبرد با عثمانیان مسلمان پرداخت تا از ورود آنها به سرزمین خود جلوگیری کند. کنت درا کولا در قلعه خود در جنوب رومانی امروزی مدفون است.در جزوه ای که بلافاصله پس از مرگ وی در سال 1476، در نورمبرگ آلمان منتشر شد، فهرستی از جنایات او آمده است از جمله اینکه او پس از غذا دادن به گدایان در دربار خود، همه آنها را به آتش کشید، چون عقیده داشت که آنها بی دلیل غذای مردم را میخورند و نمیتوانند بهای آن را بپردازند.

آخرین بازمانده وی " کنت ماروین دراکولا " سال ۲۰۰۵ در اسپانیا در گذشت. چون وی مجرد بود و فرزند و خویشاوندی نداشت اراضی بسیار وسیع و اموالش را دولت رومانی به تصرف دراورد .

اینک جنگل و قلعه دراکولا جزء آثار دیدینی رومانی به شمار می روند.

متن از ویکیپدیا :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7

دوستانی که به منابع مشهور تاریخی این کشورها واقفند میتوانند با همکاری هم آغازگر تحقیقات میدانی وسیع دیگری باشند
همه مباحث قرون اخیر که در ارتباط با اسلام و مسلمین و شرق میانه نقل شده سلسله وار به یکدیگر وابسته اند و تکمیل رمزگشایی از یکی نیازمند تحقیق موازی در دیگر بخشهاست


استاد پورپیرار یک شخص هستند و به اذعان خودشان برخی مطالب نیازمند صرف وقت اختصاصی چندین ساله دیگری میباشند که به تنهایی از پس یک نفر بر نمیاید
ما میتوانیم با مطرح کردن نتایج گشت و گذارهای تحقیقی خود از استاد نظرشان را جویا شویم و شک ندارم با این روش در عرض چندسال نه تنها از بسیاری رموز تاریخی رمزگشایی خواهیم کرد بلکه به عنوان کمک دست استاد و ادامه دهنده راه ایشان به رمزگشایان زبردستی تبدیل خواهیم شد که با قوت بیشتر بیداری مردم را سرعت میبخشند
پاسخ:
آقای ساده دل. پیش تر نوشتم که دامنه جعلیات و فریب کاری در تنظیم مراجعات تاریخی و فرهنگی دوران معاصر، از مراحل دیگر بسی افزون تر و عمیق تر است. این یادداشت های مقدمه، خود تمرینی برای ورود کامل به مدخل این دوره از تاریخ و با شراکت همدیگر است. به همین دلیل از ارائه مستندات فراوان موجود کناره می گیرم و یافتن ردیه و یا تاییدیه را به جوانان در جست و جوی حقیقت وا می گذارم. به خصوص خردمندان کم آوازه در میان اقوام ترک و کرد و لر و غیره را فرا می خوانم تلقینات کنیسه ای موجود را به دور ریزند و به حقایق و هستی و دیرینه واقعی خود سر بسپرند. بگذارید این را هم ادعا کنم که قدرت این مجموعه یادداشت ها، در بازگرداندن وحدت اسلامی، از مجموعه اقداماتی موثرتر است که اینک در همین جهت با عنوان بیداری اسلامی عمل می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد