ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

میزان قدمت ترکهای ایران بر مبنای بررسی میدانی

aydin

جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 11:34 PM
با سلام

استاد بنا به گفته های خود شما بازوی نظامی یهود (هخامنشیان) بودند . حال چگونه می توان توجیه کرد که یهودیان اجازه داده اند شخصی غیر یهودی به نام هامان اگاگی به عنوان وزیر دربار هخامنشیان انتخاب شود ؟ در ثانی هخامنشیان نمی توانسه اند بدون دستور از خاخام ها کاری انجام بدهند چون اطلاعات راهبردی در دست جاسوسان یهود بوده است . قبلا اشاره کرده اید که بنی اسرائیل مجبور بوده این چنین داستانی با نام استر را پی ریزی کنند ولی دلیل این جبر را بیان نکردید . خود نام این شخص نیز جالب است که ظاهرا از دو بخش نام و نام فامیلی تشکیل شده است !  

در ضمن هیچ یک از روستا های آذربایجان را نمی شناسم که دارای جمعیت بومی و خودی باشد . لااقل در اندازه ای که در حافظه شان مانده خود را مربوط به مهاجران از روستا های دیگر یا عشایری می دانند که روستا نشین شده اند   . در قره داغ آذربایجان شاید بیست روستا با نام تازا کند (روستای تازه) وجود دارد . که به احتمال قوی عشایر بعدا روستا نشین شده اند . که در بیشتر آنها تا همین 15 سال پیش توالت نداشته اند در مورد حمام هم که سخن گفتن گزاف است . در آذربایجان کمتر کسی را سراغ دارم که حداکثر شجره خود را به خوبی تا جد پنجم یا چهارم بشناسند .

بنده در منطقه چیچکلی ورزقان یک قبله (اوبا) دیدم که نامشان اوزبک بود . دقیقا قیافه مردم آسیایه میانه را داشتند . یا دوستی دارم که می گوید اجداد ما از تفلیس به سلماس مهاجرت کرده اند . اکثر هم دانشگاهی های صمیمی بنده خود را ایرانی یا بومی آذربایجان ایران نمی دانند و همگی مهاجر هستند . بنده تا به حال کسی را نیافته ام که بگوید ما اصالتا (مثلا) اهل تبریز هستیم .  

در انتها آیا سری مطالب اسلام و شمشیر ادامه خواهد داشت ؟

                                                              با تشکر
پاسخ:
اساس این همه گفت و گو بر تفهیم و اثبات همین نکته است که هیچ قوم و طایفه و تجمع و تمدنی، مقدم بر دو سه قرن پیش ذر ایران قابل شناسایی نیست. داستان های تورات های کنونی هم قابل عرضه و دارای ارزش تاریخی نیست. به خواست خداوند مقالات اسلام و شمشیر هم دنبال خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد