ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

بهره برداری یهودیان به صورت آنوسی گری

آزاده / ق

چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 5:20 PM
ریش سفید های کنیسه همیشه می خواهند بر دیگران حکومت کنند ، و ابتدا با اوباش و ولگردهایی که اطراف خود جمع می کنند ، قدرت نمایی شان را بر هم کیشان ضعیف و ناتوان خود امتحان می کنند . عناوین و القاب را از دیگر بزرگان یهود سرقت می کنند و بعد به سراغ ملت های دیگر می روند ، تا عقل پادشاهان را زایل کرده و با ترساندن مردم در پس کشتارهای جمعی کلید یوغ مردم جهان را در جیب بغل شان می گذارند .
قوم یهود در مورد ایران  قرعه نزدند . شاهکارهای شان بعد از ایران ، رسید به  پوریم یمن ( چند صد سال پیش ) ، پوریم آلمان ، پوریم عراق و این آخری پوریم لیبی و هزاران پوریمی که از پس هم می آیند .  
و هرسال هم به تناسب پوریم و فرد قربانی شده ، تم و زمینه جشن تغییر می کند . مثلا امسال تصاویر طومار شرح پوریم برای کودکان معمر قذافی و البته  کماکان صدام حسین . تا همین دیروز هم خبرگزاری و سایت های خبری وطنی خودمان همپای جهود اسرائیل از سقوط قذافی شادمانی کردند !! قذافی که زمانی دوست و برادر حکومت اسلامی ایران پس ازپیروزی انقلاب بود .
مردخای سوار بر اسب در حال دک کردن صدام و معمر قذافی که ملبس به جامه سرخ و صورت هایی که با زغال سیاه شده اند از صحنه روزگار است . شبیه همین حاجی فیروز خودمان ، ملیجکی که در خیابان ها می چرخد و دایره ای در دست دارد و ضرب می گیرد و قربان صدقه ارباب می رود و البته ، مفسران حاجی فیروز را نماد روسیاهی برای زغال می دانند و پایان زمستان .
نمونه همین حاجی فیروز را در اسرائیل در روز پوریم می گردانند .
... صبر کن آقا ناصر . تا شب نکشیده ، بمجرد خواندن این کامنت ها ، چند رقم فکلی کار درست در شبکه های فارسی زبان در یک میزگرد و از آن طرف هم منشه امیر  بر یک نت یکسان چهچه می زنند : ... ملت یهود به دلیل همنشینی با ملت ایران در سایه  محبت کورش ( کوروش ) و خشایارشا ، فرهنگ و رسوم و سنت های ایران به یادگار بردند و یهود این سنن کهن ایرانی را با خود به اسرائیل برده و در تعمیم آن کوشیدند .

فقط مانده ام که بالاخره جهود زادگان ( سوای یهود قبطی و یمنی و البته مراکشی ) دقیقا چه تمدن و رسوم و سنتی داشتند که مدام در حال تاثیر گرفتن از محیط اطرافشان بوده اند و بیشتر جشن ها از ازدواج تا روز شادی ملی ریشه در احوالات دیگران دارد ؟ .. بد نیست پاسخ و نظر منشه امیر و ریچارد فرای که منزلی در اصفهان به پیشکشی گرفت را بشنویم یا بخوانیم .
پاسخ:
جانم آزاده. کار ساده ای است هنگامی که با ماسک خودی (انوسی) به هر حریمی وارد می شوید و سرقت می کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد