ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اطلاعات ناب از یک یهودی بیرون از گود

آزاده / ق

چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 05:03 AM
ساده دل عزیز
این کذب محض است که یهود ایرانی اسرائیل ، را به رسمیت نشناسد .  قبل از ظهور هیتلر ، فراخوانی به تمام جهود داده شد ، مبنی بر جمع آوری پول ، طلا و جواهرات برای خرید فلسطین از امپراطور وقت عثمانی و نه از عرب های کنعانی و همچنین تشکیل دولت اسرائیل و مهم تر از همه کمک به بریتانیا که البته بعدها فهمیدیم چرا ؟ پول تسلیحات را به موقع به چرچیل رساندند ( غلط می کند اگر یک یهودی زیرش بزند )  یکی از این امریه ها به دست نیای من رسید ، بیشترین کمک مالی از یهودیان ایران از خوزستان به ویژه زرگرها و طبیبان محمره برای آژانس یهود جمع شد . طوری که مقدار این کمک ها زیاد شد و برخی از بزرگان یهود ساکن محمره ورشکست و به خاک سیاه نشستند .


نگران نباش من زیبایی استر را به ارث نبرده ام !!! که بخواهند از وجود من بعنوان دام جنسی برای ناصر خان استفاده کنند . هرچند که دیگر فکر کنم بیشتر خانه های آقای پورپیرار پر شده و کمر خوابیدن با با هیچ استر زیبا رویی را ندارد ، حتی با هزاران قرص و اسپری تقویت کننده جنسی .  
( گستاخی من را به دل نگیر آقای پورپیرار .. گاهی وقت ها لازم است اروتیک باشیم )
پاسخ:
جآنم آزاده. وقتی یهودیان بیرون از گود تا این حد اطلاعات ظریف و دقیق دارند، پس دیگر نمی توانند تدارک قتل عام پوریم با مدیریت کنیسه را منکر شوند. با این همه به گمانم این هم دعوت نامه ای از طرف آزاده خانم به سبک یهود بود.
 
 
آمون : این فرد طی کامنتهایی در قبل که در همین وبلاگ نیز آرشیو شده است، ذکر کرده است که از نسل لاوی است و لاوی با بنی اسراییل جداست که یهودیان به منظور استفاده های خویش، افراد و عناوین آن را زیر لوای خود درآورده اند و این لاویان به نوعی "یهودی  درجه چندم" شناخته می شوند و زیر استثمار خاخامهای یهود.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد