ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شیادی بزرگی به نام شاهنامه

کمیل آلبوشوکه

یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 3:17 PM

دکتر الدغیم یکی از بزرکترین تاریخ دانان عرب و اهل سوریه در جلسه "دوستداران شاهنامه فردوسی و شاهنامه و اثار آن بر اسلام" در بین 30 تاریخدان معروف غربی در دانشگاه کمبریج بریطانیا که در آن 13 محقق از 30 نفر یهودی بودند و 5 نفر ایرانی با تمام قدرت و صراحت اعلام کرد که طبق تحقیقاتی که اقای پورپیرار انجام داده شاهنامه یک شیادی ساخته شده یهود و کپی برداری از کتاب هندی است و هیج سند معتبری برای معرفی اسلام محسوب نمی شود و تنها قرآن است که یک سند سالم از اسلام میباشد. این گفتار باعث قهر 13و خروج یهودی در جلسه شد و آنها استاد پورپیرار را یک فاشیست ضد یهود معرفی کردند و 5 محقق ایرانی هم آقای پورپیرار را یک عرب لیبیایی مهاجر به ایران طی 100 سال پیش معرفی کردند ولی آقای الدغیم به آنان گفت آیا شما جوابی برای کلام ایشان دارید؟ پس مهم نیست به گذشته ایشان که از چه نقطه ای آمدن نگاه داشته باشید. بدین ترتیب جلسه ناتمام باقی ماند.  
 
 
 
 
 
 
 
 
رامین.ص
یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 9:36 PM
با سلام:

استاد گرامی با تشکر از مقاله جدیدتان.امیدوارم در  مباحث بعدی  به توپ بستن مجلس را بیشتر بازکنید. جناب آقای کمیل آلبوشوکه اگر آدرس یا لینک خبری موضوع مطرح شده را دارید بیان کنید تا موضوع بهتر پیگیری شود.(باسند گفته شود.)با تشکر  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کمیل آلبوشوکه
دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 00:13 AM
این موضوع در حدود اواسط سال 2011 در دانشگاه کمبریج رخ داده و به هم خوردن جلسه نیز در آن موقع در دانشگاه انعکاس داشته. شخصا قرار است با دکتر الدغیم دیداری داشته باشم که حتما از ایشان بیشتر سئوال خواهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد