ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هذیان های یک جهود

عارف محب الله 2

چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 2:18 PM
برای یک بار دورغ ها و حقه ها و نوشته ها و سفسطه ها و آتاشغال های ناصر پورپیرار رو بریزید دور و با تمرکز کامل از تنها دوست و تنها مرجع مان که دانای نهان و آشکار است بپرسید که :

1. از خداوند دانای نهان و آشکار و از خداوند سمیع الدعا سوال کنید که تخت جمشید را چه کسانی ساخته اند و پادشاهی که در تخت جمشید به تصویر کشیده شده است چه نام دارد و 100 سرداری که در دروازه ی کاخ صد ستون برای مشورت با شاه جمع شده اند چه کسانی هستند ؟

2. با تمرکز کامل از خداوند سوال کنید که چرا تخت جمشید نیمه کاره ماند و چه حادثه ی تاریخی باعث نیمه کاره ماندن بنای تخت جمشید شد ؟

3. به خداوند رجوع کنید و از خداوند که سمیع الدعاست سوال کنید که چرا یونانی ها مثل یک برادر دو قلو در کنار تخت جمشید قصر ساخته اند و چه رابطه میان سازندگان تخت جمشید و سازندگان قصر یونانی در کنار تخت جمشید وجود دارد؟

4. از خداوند سوال کنید که آیا امپراتوری های اشکانی و ساسانی وجود داشته اند ؟

5. از خالق مردم ایران پیشینه ی دقیق ملت ایران و تاریخ کامل ایران را از پیدایش تا امروز سوال کنید ؟

6. از خداوند که دانای نهان و آشکار است سوال کنید که تپه ی حسنلو را چه کسانی منهدم کرده اند و در کتیبه ی خان تختی شهر سلماس تصویر چه کسانی ضبط است ؟

بعد از اینکه سوالات بالا را با تمرکز کامل ذهنی از خداوند پرسیدید خود را به دست سرنوشت بسپارید و در قلبتان احساس خوب و احساس مثبت و احساس اطمینان داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و به زودی اتفاقی خواهد افتاد و پاسخ سوال تان را از خداوند دریافت خواهید کرد .
پاسخ:
آقای ابول. انصافا که اسم با مسمایی برای خودت انتخاب کرده ای.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد