ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

انتشار دروغهای پیچیده و در هم تنیده

محمد اوجال

یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 11:02 PM
آقای بی نام،

گرچه اکنون خوانندگان حقیقت طلب این وبلاگ می دانند که اساسا و به دلایل گوناگون سخن از "وجود" شخصی با نام مولانا در زمان و مکان تاریخی ای که ادعا می کنند، امکانپذیر نیست، با این حال و چنانکه شما هم اشاره کرده اید، نشانه های بسیاری از میان اشعار منتسب به وی وجود دارد که نه تنها "یهودی" بودن سراینده آن اشعار را آشکار می کند، بل (به نظرم) شکی باقی نمی گذارد که جعل چنان شاعری قطعا پس از فراهم شدن مصالح و مواد لازم برای معرفی و برآوردن فرق موسوم به شیعه و سنی در منطقه انجام شده است. شاهد این مدعا آن ابیات معروف حکایت کننده آن اتفاق میان علی و عمرو بن عبدود در جنگ موسوم به خندق است که با این بین آغاز می شود:

از علی آموز اخلاص عمل
شیر حق را دان منزه از دغل

تا نظر استاد چه باشد؟
پاسخ:
آقای محمد اوجال. مباحث کلان و پیچ در پیچی که در حوزه های مختلف در این مجموعه بررسی ها عرضه می شود داستان ساده ای دارد که اگر در ۸ قرن پیش نه فقط خط عرب بل قونیه نیز در ترکیه فعال نبوده است و بر این ها اضافه کنید دور از دسترس بودن ماتریال لازم برای کتاب نویسی و دیوان سازی و فقدان قلم و غیره، ناگزیر مشتاق دریافت حقیقت را به شاه راه قبول می کشاند. این گونه برخورد با کلیات اولیه و اصول تا زمانی معین اصالت را از هر برگ نوشته ای بیرون می کشد و به باد می سپرد، که قصد تزریق حیات فرهنگی و سیاسی به منطقه پوریم زده شرق میانه داشته باشد. کسان بسیاری در عالم و به خصوص یهودیان سازنده این پهلوان پنبه های به پستو گریخته و مشغول وارد آوردن خراش به پیکر تنومند اسلام، به هیچ روی خواستار و خریدار این کنجکاوی و کند و کاوها نیستند و چاره و علاجی هم  برای این مصیبت نامنتظر ذخیره نداشته اند.
نظرات 2 + ارسال نظر
FaATeMe دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://fateme.blogsky.com

تا حالا به این نکته دقت نکرده بودیم!
وبتان مارا مجذوب نمود./

نه دوست من. مشکل از بلاگ اسکای هست که وبلاگ های به روز شده رو ردیف میکنه. متاسفانه وبلاگ من دنبال مشتری نیست. شما اگر به قول خودتون خیلی مجذوب این وبلاگ حقیر شدید، پس بهتره بود به لینک های کناری هم دقت می کردید و می خوندید و بعد کمی فکر می کردید که 11 سال از بیان این حرفها گذشته و هنوز کسی هیچ کدوم از این مطالب رو جدی نمی گیره، مطالبی که با استناد به یکی از اونها، میشه حتی وزیر فرهنگ این کشور رو حتی تا پای میز محاکمه کشید.

FaATeMe دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 02:12 ق.ظ http://fateme.blogsky.com

خوب چرا اینارو به طور رسمی اعلام نمیکنن؟

چون تریبونی در اختیار قرار نمی دهند. حتما شما نمی دونید که بارها و بارها وبلاگ های ما هک شده و تمام اطلاعات دوباره سازی شده. شما یک تازه وارد هستید به این مقوله. می تونید کم کم از همینجا شروع کنید. روزی یک مقاله رو انتخاب کنید و بخونید تا معنای بلند شدن دود از کله رو متوجه بشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد