ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

عمق و برد و انتشار تبعیت از دستور جهانی سکوت

شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 12:27 PM
سلام
جینگول خان برخی حرکات و گفته ها و حتی کلمات به نظر بنده هیچ سنخیتی با فلسفه بنیان اندیشی ندارد!نمی توان با صهیونیزم مخاف بود و از طرف دیگر هم صداهایی که عمق چهره وحشی این قوم را نشان میدهد هم اهمیتی نداد!شما در مورد جایگاهی صحبت میکنید که در ظاهر دارای قدرتی بسیار بالایی است که توان ایجاد یک حرکت را دارد!ولی چرا فرمانی برای حرکتی صادر نمیشود!آیا نمی شنوند و نمیبینند؟!آنها بسیار از آن چیزی که احساس میکنیم میدانند؛ میدانند!
استاد یک سئوال:شما از چه زمانی به عرضه عمومی تحقیقات و یافته هایتان اقدام کرده اید و چقدر تلاش کرده اید که ساختار قدرت هم متوجه این یافته ها بشوند و چقدر نتیجه داده است؟آیا آنها تعارف میکنند یا نمی توانند کاری انجام دهند یا اصلا نمی خواهند انجام دهند؟!
پاسخ:
یازده سال است که این تحقیقات در جریان است و هنوز نتوانسته ام  حتی بخشی از آن را بیان کنم چرا که تریبونی ندارم و در مراجعه به این حضرات حرف های سر بالا می شنوم. بدانید که یهودیان ضربات وارده بر پیکر قوم خود از طریق این تحقیقات را سخت تر و بی دفاع تر از درگیری های نظامی ارزیابی کرده اند و به همین دلیل دستور سکوت درباره این نوشته ها را به داخل فلسطین اشغالی نیز تسری داده اند. سکوتی که به گمانم در سرزمین های اسلامی بسیار عمیق تر و دقیق تر رعایت می شود؟! به راستی اگر مراکز فرهنگی این جمهوری فقط حک قلابی کتیبه ها  را به گوش جهانیان برساند از فرهنگ متکی بر اسرائیلیات که سراسر جهان را پوشانده جز هیچ چه می ماند؟! .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد