ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نخلف بخش فرهنگی از قانون اساسی کشور

خاخام منوخیم

پنجشنبه 20 بهمن 1390 ساعت 1:01 PM
جینگول عزیز سلام علیکم
نتوانستم تاب بیاورم خیلی سعی کردم که سکوت کنم تا مبادا بعضی دوستان بنده را متهم به بعضی چیزها نکنند ولی مهم نیست من هم به اندازه هر معترضی ایستاده در مقابلم حق نظر دارم پس نظر خودم را می دهم تا شاید بعضی از دوستان را متوجه جایگاهشان کنم.
حضرت آقا ،رهبر انقلاب دارای ابعاد مختلف است ما بنیان اندیشان حد اقل در یک بعد با ایشان سهیم وهم فکریم .
حضرت آقا در سخنرانی آن شب حرف دل ما بنیان اندیشان را زد و اعلام کردند هرکس بر علیه اسرائیل بجنگد مورد حمایت ماست. آیا بیانی ارزنده تر از این وهم پیمانی وهمراهی بیشتر از این برای ما بنیان اندیشان؟آیا سخنرانی آقا اوج اقدام عملی اندیشه ما بنیان اندیشان نیست؟چرا اجازه می دهیم زندگی مادی وعصر وحرج اقتصادی مانع دیدن واقعیت شود وبا لحنی نه شایسته آقا از ایشان انتقاد شود.شاید در بین حکومتیان باشند افرادی که لیاقت نشستن در آن جایگاه ها را نداشته باشند و دفع مطلق باشند  ولی نباید مانع کم رنگ شدن حقیقت ونقد طعنه آمیز آن شد. هر کدام از ما که داعیه بنیان اندیشی داریم اگر در جایگاهی چون آقا قرار بگیریم و در مورد یهود واسرائیل غیر از این عمل کنیم ویهود ولابی صهیونیست غیر آنچه که حالیه بر سر ما میآورد انجام می داد آیا می توان به پایداری وپایبندی به حقیقت عقیده توصیف شود واین همه تلاش ضد ومعاضد را نمایش وسناریو طراحی شده ننامید؟
برادرم جینگول من هم مثل شما می گویم "آقا در آن سخنرانی سنگ تمام گذاشتند و حرف دل ما بنیان اندیشان در مورد این قوم پست را زدند" .موفق باشید
پاسخ:
آقای پارک شهر. با این محاسبه، شما و دوستان تان از سگ هم کم تر می شوید؟!!!


آقای خاخام منوخیم. طبیعی است لااقل در بخش فرهنگی نتوانم با مدیریتی همراه باشم که علی رغم قانون اساسی ۱۲ کتاب مرا بدون ذکر دلیل توقیف کرده اند. آیا در میان آن ها کسی نیست که مفهوم تدوین و تالیف ۱۲ کتاب در حوزه تخقیقات ملی را دریابد؟! آیا باید در این باره هم منتظر تاییدیه از سوی مراکز فرهنگی غرب بمانیم.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خاخام منوخیم
پنجشنبه 20 بهمن 1390 ساعت 1:24 PM
استاد پاسخ ها کمی نامربوط است در پاسخ قبلی بنده را منصور نامیدید والان پارک شهر!!!!
پاسخ:
یک بار دیگر رجوع کنید. از نظر فنی رفع نقص از بلاک اسکای است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد