ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فارس یهود نوشته هایی جدیدا یافت شده در شمال افغانستان

جهود

سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 02:53 AM


http://news.yahoo.com/ancient-jewish-scrolls-found-north-afghanistan-144850424.html

مخطوطاتی در شمال افغانستان حوالی قرن 11 یافت شده که طبق معمول، توسط قاچاقچیان به دست آمده! آن هم در دوران پس از جنگ و نه خود جنگ!
شائول شاکد استاد بازنشسته بخش مقایسه ادیان و ایران! در مورد این اشعار نظر داده! آن هم از اورشلیم! از پشت تلفن به رویترز گفته که من اون اشعار یافت شده در افغانستان رو دیده ام! که البته در یک عملیات دزدیده شده و از لندن سر در آورده است! آن هم دو سال پیش!
یک فوق دکتری هم در لندن نظر داده که احتمالا تجار راه ابریشم اونها رو وسط راه ول کرده اند یا شاید هم توسط افراد دیگری در آنجا ( کجا؟!!) قرار داده شده اند! به هر حال ما نمی دانیم! (پس چرا حرف می زنی مادر پیاله؟!!)
بعد از کلی دعوای حقوقی، همون پروفسور جهود گفته بابا! این چیزها این قدر مهمه که ما محققین اهمیت نمی دیم دزدیه یا نه! می گیریم انبار می کنیم، حراج می کنیم، می فروشیم، پولمون رو میگیریم! اینها رو به 10 برابر قیمت خرید که می تونیم بفروشیم؛ خوب، چرا نفروشیم؟!!
یکی از گزارشگرانش هم میر ویس هارونی بوده! یه جلال نورانی هم این وسطها بوده به عنوان دلال ! کلا ایرانیها خیلی اکتیو هستن!  
 
 
 
 
 
 
سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 2:23 PM
یادم رفت بگم اون نوشته های شمال افغانستان فارسی یهودی بودن. ضمنا داستان ها رو با چه فرمتی می خواهید؟ من دارم. فکر کنم از وبلاگم ورداشته باشم ولی شاید هنوز هم باشه.
تو وبلاگ نبود. ولی اگر خواستید بذارم تو یکی از وبلاگها.
پاسخ:
با امتنان. اگر زحمتی نباشد به سایت ارسال کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد