شعیب
پنجشنبه 1 دی 1390 ساعت 2:43 PM
آقای پوپیرار شما تفاوت این نظام با نظام شاهنشاهی را چقدر میدانید ایا یک مسلمان در دفاع از آن واجب نیست جانش را فدا کند ایا نظامی که از نظر غرب و یهودیت بزرگترین تهدید برای انها است از نظر شما نزدیک ترین نظام سیاسی در جهان اسلام به اسلام نیست آیا به اعتراف خود مشرکین از جمله میشل فکو همان فرهنگ عاشورایی و مهدوی این سرزمین نیست که ای کشور را این طور مقابل قدرت های جهان شرک مقاوم و شکست ناپذیر کرده است کشوری که توانست نظام کشاورزیش را اینطور عالمانه بازسازی کند توانست با غریبانه ترین شکل موجود به عرصه قدرت های فضایی و لیزری و هسته ای و مهمترین تکنولوژی های نظامی جهان دست پیدا کند از نظر شما نظام سیاسی مطلوب و قابل ارائه به جهان اسلام را ندارد آیا نطق خورشچف در کنگره بیستم حزب و اقدامات نخبگان شوروی در تخریب شخصیت های بزرگ انقلاب و زیرسوال بردن دستاوردهای شوروی و ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به رهبرانشان که ضمینه سازی نفوذ امریکا و فرپاشی شوروی را فراهم کردشبیه اقدامات شما در باب کشور اسلامیتان نیست بخشی از سخنان شما به گونه ای است مطابق با خواست های امریکا و دول اروپایی دشمن است ایا این ایران و حزب الله لبنان متاثر از فرهنگ عاشورا و مهدویت و حماس سنی متاثر از انقاب ایران نیست که جهان شرک را به ذلت کشانده است برای شما بسیار بسیار متاسفم و افسوس خوردم زمانی که شنیدم شما یکی از فیلم های مستند خود را برای پخش به شبکه ماهوارئی ضد انقلاب رنگا ورنگ دادید من قبل از آشنایی بیشتر با نوشتار شما و بخصوص قبل از شنیدن خبر همکاری شما با شبکه ماهوارئی ضد انقلاب گمان میکردم شما در قالب یک روشنگر تاریخی قصد تحریف زدایی از تاریخ کشورت در راستای انسجام ملی و اتحاد اسلامی را دارید و اینک افسوس میخورم که شما را فردی جدا از نظام دانستم یقین دارم که روزی خواهد رسید که این انقلاب یا اسلام از وجود افرادی روشنگر در عرصه های مختلف دیگر تهی نباشد موجی که در راه است این وظیفه را بر عهده خواهد گرفت امیدوارم که در اراء سیاسیت و نگرشت به نظام جمهوری اسلامی که هرچی دشمنان اسلام است که با او ضدیت میکنند تجدید نظر کنید من به هیچ تاریخی جز تاریخ علم و تاریخی که مقوم آراء قرآن و استحکام توسعه انقلاب اسلامی و آراء دو رهبر ان شود اعتقادی ندارم خدشه وارد کردن به عاشورا و مهدویت به یقینن خواست غرب است و عاملی که منجر به تضعیف روحیه جهاد و تحرک به سوی ساختن جهانی قرآنی است میتوان نتایج این اعتقاد را در تاریخ جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان و گروهای متاثر از ان دید اگر قران حق است پس هر ارائی چه تاریخی و غیر ان که او را تاید کند و به له او باشد حقیقت است و این تشخیص که چه آرائی و اعمالی به له یا بر علیه اوست را هیچ کسی بهتر از دشمنان اشکار اسلام همچو امریکا نمیداند اگر آمریکا دوست دارد این خلیج نامش خلیج فارس نباشد و عربی باشد پس یقین دارم نام اصلیش خلیج فارس است و بلعکس! اما این که منافع امریکا یا صهیونیسم که از دشمنان تاریخی و ابدی اسلام اند درچیست نه شخصی مثل شما که گویا به مسائل امنیتی و سیاسی توجه ندارید بلکه باید یک استراتژیست چند بعدی تشخیص دهد پیروز شدن در یک مناظره علمی بیشتر از انکه بستگی به نادرست یا درست بودن مطلب مورد بحث داشته باشد به گستره اطلاعات و میزان هوش اشخاص شرکت در مناظره بستگی دارد در واقع به هر حقیقتی حتی بدیهی نیز میتوان با داشتن گستره علمی زیاد و هوش زیاد خدشه و شبه وارد کرد و حقایق کلی اسلام همچو خدا و معاد و حقیقت قران را در مر تبه اول باید با ذهنی پیشا منطقی پذیرفت و در مرحله بعد یعنی فروعات ان را با هوش استدلالی و در جهت افزایش ایمان و نیز انجام احکام ان مثل جهاد و تبلیغ اسلام و دفع شبهات وارده به ان به هوش استدلالی متوسل شد من باور دارم که با هوشی بالا و گستره اطلاعاتی زیاد میتوان به مسا له بدیهی ۲+۲=۴ شبه افکند چه برسد به پرداختن به علمی غیرعلم هچو تاریخ که شایعه در ان به عنوان دلیل پذیرفته میشود پس باید در علم تاریخ اگر غیر مسلمانیم آنچه را که صرفا به نفع زندگی دنیویمان است بپذیریم و اگر مسلمانیم آنچه را که مقوم عقاید و امنیت و اقتدارمان است پپذیریم
پاسخ:
آقای شعیب. یادداشت طولانی و از نظر موضوع درهم ریخته شما، مطلب قابل برداشتی نداشت. هیچ دولتی نمی تواند پیش از کنترل حرص و آز بقال سر کوچه که بهای ماست و پنیر را آزادانه و به میل خود تعیین می کند و در پای تخت اش آب لوله کشی را در بطری پر می کنند و با نام اب معدنی می فروشند و شیر داخل انواع بطری ها و مارک ها جز آب رنگ شده نیست، عازم جنگ با زورگویان جهان شود.
نمی دانم ماجرای چند سال پیش در باب قیمت گوجه فرنگی را به یاد می آورید؟ رییس جمهور مردم را دعوت کرد برای خرید گوجه فرنگی ارزان به محل سکونت ایشان رجوع کنند. از نظر خردمندان این دعوت ایشان جر تایید چند نرخی بودن ارزاق عمومی نبود که دولت مسئول آن را مفتضح می کند. بگذارید در باب فرهنگ چیزی نگویم چون ۱۲ کتاب من در وزارت ارشاد از چند سال پیش بلاتکلیف مانده و گفته باشم هنگامی که صدا و سیما مستند تختگاه را با قصد در سایه بردن مطلب از آنتن خود پخش نمی کند، طبیعی است که هر آنتن دیگر را در پخش آن مجاز می دانیم.
جمعه 2 دی 1390 ساعت 12:48 ق.ظ