ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اقدامات یهودیان برای کسب عناوین فریبنده قهرمانی

توحید

سه شنبه 27 دی 1390 ساعت 4:08 PM
سلام آقای نوزاد . نکاتی که گوشزد کردید کاملا صحیح است . ضمن اینکه با توکل بر الله موصاد هیچ غلطی نمی تواند بکند توصیه می کنم دوستان احتیاط های لازم را رعایت کنند .

نکات شما با تجارب 3 ساله من و آشنایی با علیرضا و عارف از ظهور آنها منطبق است و بر آنها صحه می گذارد . شخصه به هیچ وجه به وبلاگی که مدیریتش در دستان علیرضا باشد باز نخواهم گشت . واقعا این علیرضا کیست که 2 سال پیش سر و کله اش در وبلاگ ناریا پیدا شد و با کامنتهایی در مورد بانکداری و سیستم ربا اعتماد آقای پورپیرار را جلب کرد ولی ناگهان تصمیم گرفت با نقد هایی تند و ضربطی به ایشان بتازد ؟

علیرضا اگر صادق بود باید ابتدا در کامنت ها این نکات را به آقای پورپیرار گوشزد می کرد .

به هر حال ضربه ای که دولت اسرائیل و یهودیان عالم از نوشته های آقای پورپیرار خورده اند بعید نیست آنها را به چنین شگردهایی برای ترور خط اولی های بنیان اندیشی و چاره اندیشی واداشته باشد . این علیرضا کیست که سعی می کند با روشی مرموزانه تورات های کنونی را بین مسلمین رواج دهد ؟ او کیست که زبان مجعول پسا نوحی را به میان می کشد و صدها ادعاهای احمقانه دیگر مطرح می کند ؟!!! نوشته ها و نقد های محکمی در مورد ادعاهای پوشالین و نوشته های اخیر او دارم که به خواست خدا در معرض دید عموم قرار می دهم .

دوستان کامنتهایی از علیرضا را که دقیقا شبیه به عارف از حمله آمریکا و ناتو به عراق و لیبی و ... احساس شادمانی می کرد به بهانه مشرک بودن مردم منطقه از یاد نبرند. همان که می گفت در قرآن آمده اگر به خدا شرک بورزید شقه شقه تان می کند الله و من از او خواستم چنین آیه ای را نشان دهد و او سکوت کرد .
پاسخ:
آقای توحید. نگران نباشید هر دو به شدت نادان اند، از مطالب قران و تورات نوساخته درک درستی ندارند.  
 
 
 
 
 
توحید
سه شنبه 27 دی 1390 ساعت 4:09 PM
نکاتی فوق حساس و کلیدی دیگر در مورد حفظ امنیت اینترنتی :

-رمز وبلاگ و ایمیل را هر هفته تغییر و دهید و از کاراکترهای پیچیده استفاده کنید و یک جا یادداشت کنید .

-هیچگاه از تنظیم رمز خودکار ایمیل یا وبلاگ دراینترنت اکسپلورر استفاده نکنید و دکمه no را بزنید .

-تا افتادن آبها از آسیاب و شناسایی مطمئن هویت دوستان قدیمی به هیچ وجه به ایمیلهای مشکوک و ناشناس جواب نداده و حتی آنها را باز نکنید و مستقیم آنها را Delete کنید . امکان دارد این ایمیل های ناشناس بسیار فریبنده باشند و کوچکترین شکی را ایجاد نکنند ، مانند ایمیل های تبلیغاتی ، خبری و از همه بالاتر ایمیل هایی که با ظاهر یک شخص کنجکاو و سوال کننده در مورد نکات قرآنی از شما درخواست راهنمایی دارد .

-و اما به «کلیدی ترین» نکته می پردازم که باعث شگفتی همه شما شود .

همیشه برایم سوال بود که چرا "علیرضا" که حقیقتا حضوری ناگهانی در وبلاگ ناریا داشته و در چرخشی ناگهانی و غافلگیر کننده از طرفدار پر و پا قرص آقای پورپیرار تبدیل به منتقدی "غیر منطقی" می شود چرا مقالات خود را بصورت «فایل پی دی اف» در آورده و در اینترنت پخش می کند ؟

چرا ما را برای خواندن مقالاتش مجبور به دانلود "یک فایل" می کرد ؟


آیا حالا راه نفوذ علیرضا به کامپیوتر زد ایکس را حدس زده اید ؟ آیا این ویروس ها از طریق فایلهای مقاله اش به کامپیوترها منتقل نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


****************************

حال چه کار باید کرد ؟


بستگی به خودتان دارد ،


- اگر زیاد خطر را احساس نمی کنید لاقل ویندوز کامپیورتان را عوض کنید

- اگر موضوع را جدی تر گرفته اید ، تمام درایوهای هاردتان را فرمت کنید .

- اگر باز موضوع را جدی تر گرفته اید ، کلا هاردتان را عوض کنید و از شماره تلفن دیگری جهت کانکت شدن به اینترنت استفاده نمائیید و حتی در خواست تعویض شماره تلفن منزلتان را به مخابرات بدهید .

شرم بر یهود و یهودی که کثیف ترین شگردها وارد میدان می شود. تف بر آنها که دستشان رو شده . حال به خود افتخار می کنم که شک 2 ساله ام در مورد علیرضا که روز و شب همراهم بود هیچ وقت از بین نرفت .


حالا همه خوانندگان و همراهانی که 2 سال با من و نوشته های من و برادران و خواهرم در وبلاگ معنای توحید و تعبد همراه بوده اند با گوشت و خون خود باور خواهند کرد که «بنیان اندیشی» دشمن درجه یک یهودیان است .


تاکید می کنم اگر به زودی وبلاگم حذف شد و یا خودم حذف فیزیکی شدم و خبری از من در اینترنت نشد بدانید چگونه بنیان اندیشی و نوشته جات آقای پورپیرار یهودیان را عاجز و دیوانه کرده . قطعا حذف فیزیکی من یا هر بنیان اندیش دیگری توسط عوامل اسرائیل باعث افتخار بوده و جوانان این مرز و بوم را بیشتر بیدار خواهد کرد و سرعت مبارزه با یهود را چند برابر خواهد کرد .


حسبی الله و نعم الوکیل . 
 
 
 
توحید
سه شنبه 27 دی 1390 ساعت 4:16 PM
سلام استاد

این علیرضای جهود آخر خودش را لو داد . همان کسی که  در وبلاگش مقالاتی در مورد اصالت تورات های کنونی و خط من در آوردی ؛پسا نوحی؛ می نوشت .

همیشه برایم سوال بود که چرا علیرضا مقالاتش را در وبلاگ نمی نویسد و آنها را بصورت فایل در اینترنت آپلود می کند تا خوانندگانی چون من «احمق و بی خبر» !!! «مجبور به دانلود یک فایل شوند» ؟<

آیا او از این طریق به سیستم های خانگی خوانندگان خود نفوذ نمی کند به کمک ویروس های اینترنتی ؟


آیا وبلاک تعبد به این صورت هک نشد ؟


از دوستان می خواهم دیگر به وبلاگ این سگ اسرائیلی وارد نشوند‌:

http://quraninmylife.blogsky.com/


ننگ بر یهودیانی که تا این حد عاجر شده اند .

استاد کارتان حرف ندارد . زده اید به وسط هدف و نقطه ضعف یهودی ها .

حذف فیزیکی هر یک از بنیان اندیشان و از جمله خودم توسط یهود با این شگردهای بزدلانه مخفیانه هم افتخار است و هم مهر تائید قوی بر حقانیت مطالب شما .

حسبنا الله و نعم الوکیل .
پاسخ:
اقای توحید. هم هک و هم باز سازی ان وبلاگ توافقی بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد