ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تورات ها کنونی و توراتی که بر موسی نازل شد

!!!

جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:47 PM
نویسنده: توحید به علیرضا جمعه 23 دی1390 ساعت: 8:58

بسم الله الرحمن الرحیم

در مورد فورووم،
جدا عرض میکنم آنجا جای شما نیست. چون نه زبان Early Semitic را بعنوان مادر گنجینه زبانهای وحی یعنی (عبری و عربی) پذیرفته اید، نه به تورات و دست نخورده بودن آن ایمان دارید.
------------------------------------------------------
آقای علیرضا ، چند روزی است تصمیم به مطالعه بیشتر در مورد زبان پسا نوحی گرفته ام چون اوغات فراغتم بیشتر شده . بنده کسی نیستم که به چیزی پیشاپیش و بدون «تحقیق» ایمان بیاورم . یکبار در مورد قرآن منتقدانه تحقیق کردم و به وحی بودن و عدم تحریف آن ایمان اوردم . شاید حالا پس از چند ماه بحث با شما که آشنایی بهتری با زبان کتب مقدس دارید وقت آن باشد در مورد تورات هم تحقیق کنم . همچنین خود من به این نتیجه شما رسیده ام که نمی توان قاموس کلمات وحی را از قاموس متداول معانی لغات که ارثی است و دچار تغییر و تحول می شود بدست آورد و باید منبع مستقلی برای آن وجود داشته باشد .

بنا براین دوست دارم در مورد زبان «پسا نوحی» هم تحقیق داشته باشم که آْیا این زبان به راستی و از همه جوانب می توانند چنین منبع مستقل و موثقی باشد یا خیر .

در ضمن یک سوال من را کامل پاسخ ندادید ، شما کتاب «اسباط» را چگونه پیدا کرده اید ؟ یعنی از چه زمانی اسم این کتاب را شنیدید و از وجودش مطلع شدید و دقیقا کی این کتاب را از نزدیک مطالعه کردید ؟

پیروان این کتاب در کدام کشور هستند و چه دینی دارند ؟ آیا در مورد نسخه عبری آن اطلاعی دارید و در آخر اینکه چگونه می توان آن را پیدا و مطالعه کرد ؟

با تشکر . موفق باشید.
پاسخ:
آقای !!!. در ضایع و بی ارزش بودن تورات های کنونی کافی است به متنی توجه کنید که در سفر پیدایش برای خداوند خانواده و پسرانی قائل است. آیا چنین توراتی را می توان نازل شده ای از آسمان و اصیل شناخت؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد