ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نظر مستقیم آقای ناصر پورپیرار در مورد تورات و انجیل های امروزین

محمد رضا

دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 07:10 AM
سلام استاد بزرگ. میخواهم خواهش کنم که نظر مستقیمتان را درباره تورات و انجیل های امروزین بیان بفرمایید. ممنونم.
پاسخ:
آقای محمد رضا. کتاب انجیل به علت تعدد خود از دایره تحقیق بیرون فرستاده شده و تورات های کنونی را هم که شامل ۵ سفر با نام های پیدایش. خروج. لاویان. اعداد و  تثنیه است و با مرگ موسای پیامبر بسته می شود به هیچ وجه  نمی توان همان فرو فرستاده اولیه از جانب خداوند دانست.

« و واقع شد که چون آدمیان شروع کردند به زیاد شدن بر روی زمین و دختران برای ایشان متولد گردیدند، پسران خدا دختران آدمیان را دیدند که نیکو منظرندو از هرکدام که خواستند زنان برای خویش می گرفتند». عهد عتیق، پیدایش، سوره ۶، آیات ۱-۳)

آیا ممکن است خداوندی که مشرکین را نجس گفته و لم یلد و لم یولد است توراتی با آیات بالا را برای موسی فرستاده باشد؟ بنا بر این تورات های امروزین مشرکانه و بازنویسی خاخام هایی است که مامور نوشتن تورات هایی با مطالبی شده اند که  ادعای ارضی امروزین آنان را تایید کند. هرکس که تورات امروزین را همان نازل شده از جانب خداوند بداند، نه فقط مشرک است بل بلادرنگ آشکار می شود که یهودیان در هیچ زمانی موحد نبوده اند. بدین ترتیب جوامع یهود جهان و کنیسه به مرحله ای بازگشته اند که هنوز موسای پیامبر بر قوم آن ها وارد نشده بود. بدین ترتیب یهودیان و عیسویان را نمی توان متدین و تابع دستورات الهی دانست چنان که تورات و انجیل های امروزین را مطلقا نازل شده هایی از جانب خداوند نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد