ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تعطیل سازی کلاس آقای سلام محمدی

سلام محمدی

یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 01:20 AM
با سلام خدمت استاد و دوستان گرامی
این بیچاره ها و واماندگان ، پاسخ و راه حل در مقابل نوشته هایم را جدای از بهتان ، توهین و جفتک انداختن ، در" تعطیلی کلاس " می دانند ، و آخرین کلاسم را نیز تعطیل نمودند !!؟
این روزها مردمانِ مغذی به شراب دو رویی ، و نئشه گشته از تزریق حماقت ، و برپا داشتن مأمنی از حسرتهای دیگری ، و چنگ زده بر دامان گرسنه ای برای سیرلمیدن را چون همه گیر شده ، " انسان " نامیده و دورویی و حماقت و دریدن دیگری را امتیاز، و بر شمردن حسرتهای پرپر شده در نگاه دیگری را طبقات و مراحل پیموده ی سلوک و خودشناسی نام نهاده اند .
آری ، امروزه لحظه به لحظه تلاش از برای ذهن دیگری را یافتن ، نگاهش را خواندن ، و دلمشغولی راهی برای هم او نشان گرفتن ، و گام به گام پیش بردن ، ترمیم ریتم افتادن و دست گرفتنی برای برخاستن ، شعف لذت بدرقه ی گام برداشتن را ، اینچنین و از این جنس پاسخگو هستند !!؟
در چنین شرایطی که مسئولین و هنرمندان، خود را در حد راهبر اندیشه دیگران می گیرند ،‌ عدم حمایت آنها خود افتخار بزرگی است که خدا منت گذاشته و شامل حال من کرده است .
با تشکر
پاسخ:
آقای سلم محمدی. افتخار بنیان اندیشان در این است که وسیع ترین خصومت یهودیان و کوچک ابدال های آنان را برانگیخه و در صفوفی فعلا کم نفرات، اما با قدرت و اقتدار، به قلب ترهاتی زده اند که کنیسه و کلیسا در ۵۰۰ سال اخیر بافته اند. مسلما جبهه دروغ در جهان تاکنون چنین ضربه ای را دریافت نکرده بود که حاصل مقاومت بنیان اندیشان است. و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد