ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کتاب ۲۳ سال و نویسنده واقعی آن

جمعه 9 دی 1390 ساعت 02:19 AM




چه قدر حال می کنم وقتی این همه تناقض تو حرف های شما پیدا می شه! اصلا دریای تناقض! این نتیجه کار خودشونه! ذلک بما قدمت یداک! یکی نیست بپرسه پس ما چرا به این تناقضات نمی رسیم؟


اصلا تقصیر منه که عنوان کامنت رو میذارم حذف! شما که همه رو تایید می کنید! می ترسم این یکی رو تایید کنید!


آخرش علت انتساب 23 سال به منزوی رو ندونستم. اینجا می گید گروهیه. اونجا می گید خود منزوی نوشته (بالاخره من هم باید یه تناقض پیدا کنم یا نه؟!!)  ولی به هر حال سندی هم دارید که نقش منزوی رو واضح تر کنه؟ فقط افواهی یا مثلا تکیه کلام خاصی هست یا سوتی خاصی وجود داره و از این قبیل؟
پاسخ:
جهود. کار گروهی در تلاش های فرهنگی، غالبا به هماندیشی جمعی و مقدماتی اشاره دارد، زیرا تجمیع و بروز اندیشه، عمل آوری کاه گل نیست که جمعی لگد کنند، نویسنده ۲۳ سال در محیط لبنان، از اندیشه تا اجرا، بارها با خاخام و مطران و کشیش مشورت کرده است که مقدمات آن یعنی تقسیم سوره ها به مکی و مدنی قبلا آماده شده بود. در این حال همین دسته بندی سوره ها خود شرکت در تولید کتاب ۲۳ سال شمرده می شود. راستی این عدد ۲۳ را از کجا برداشته و یا از چه راه کشف کرده اند؟! یک رونده ی راه کنیسه  نباید فراموش کند که دیگر تالیفات دختر بچه پسند دشتی، به او امکان تالیف ۲۳ سال را نمی دهد. کافی است سوره مائده را چنان که مکتوب است مدنی و از اخرین سوره های نازل شده بشناسید تا دستور وضو را به چند ماه آخر حیات پیامبر برده باشید!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد