ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

علت نامه نگاری های اخیر به رهبر ایران

حذف

پنجشنبه 8 دی 1390 ساعت 11:24 AM
این روزها عکس عبرت انگیزی، که در آرشیو پلیس نظامی برزیل پیدا شده، مردم آن کشور و سایر آزادی خواهان دنیا را مجذوب کرده است.این عکس دختری ۲۲ ساله را پس از شکنجه های طولانی، مقابل قضات نظامی در سال ۱۹۷۰ نشان می دهد.او استوار و سربلند نگاهی به جلو دارد؛ اما قضات، چهرۀ خود را با دست از نگاه دوربین پنهان کرده اند.این دختر کسی نیست جز"جیوما هوسف" رئیس جمهور فعلی برزیل!...
پاسخ:
آقای حذف. خوب منظور و نتیجه گیری؟!  
 
 
 
 
حذف
پنجشنبه 8 دی 1390 ساعت 11:27 AM
http://izadyar.blogsky.com/1390/10/08/post-107/

سلام
اون نوشته از این آدرس بود. نامه عبدالعلی بازرگان به سید علی خامنه ای. خیلی جالب بود. همون بخش رو گذاشتم گفتم شاید هم تایید کنید واسه همین این کامنت روم را با اون نفرستادم. جدیدا همه به خامنه ای نامه می نویسن! گفته به دعوت نوری زاد که ۱۵ تا نامه نوشته دعوت به نامه نویسی شده. جالبترین بخش نامه اش دعوت به صبر و شکر هست! خیلی جالبه! با سلیمان مقایسه کرده و همون حرفای تکراری. این احمقها فکر کردن با نامه نوشتن کاری جلو میره؟!!
پاسخ:
آقای حذف. شلیک تیرهایی در تاریکی ازسوی کسانی است که به بازی گرفته نشده اند. مثال اعظم این گربه رقصانی ها هم مهاجرانی است که به معنای مطلق بی سواد بود و هست و ماجراهای نسوانی که از برابر دید او رد شده اند از علائق اصلی او حکایت می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد